• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • 19.08.97, 01:00

Ohtlik kaup Prantsusmaale

NBI Ekspeditsioon
Hind:- 6800 kr
Tarnetingimused:- DDU Lille (Võrust)
Etteteatamisaeg:- 3--5 päeva
Veoaeg:- 7--10 päeva
Maksetähtaeg:- 50% ettemaks
Atlascargo Balti
Hind:- 8570 kr
Tarnetingimused:- FCA--DDU
Etteteatamisaeg:- 3 päeva
Veoaeg:- 7--9 päeva
Maksetähtaeg:- tasumine kauba kättesaamisel, lepingu sõlmimisel 10 päeva jooksul
In Time
Hind:- 9560 kr
Tarnetingimused:- kliendi ladu--DDU Lille
Veoaeg:- 7--10 päeva sõltuvalt laadimispäevast
Märkused:- IMO lisa 3200 kr
EE Trans
Hind:- 10 190 kr
Tarnetingimused:- FCA Võru
Etteteatamisaeg:- 2 päeva
Veoaeg:- 7 päeva
Maksetähtaeg:- 14 päeva
ASi Skaneksped tegevdirektor
Üllar Lainela:
Seda tellimust võib pidada üheks keerulisemaks. Kui vaadelda kirjeldatud hinnataset, siis ületab see üle kahe korra numbrit, mis tuleb tasuda vastupidisel veol.
Väga hea pakkumuse on esitanud NBI Ekspeditsioon. Kui ta seda tellija esimesel soovil ka täita suudab, on tegemist arvestatava professionaaliga. Seda ei varjuta ka osaline ettemaksu nõue summa väiksuse tõttu.
Veotellimuse komplitseerituse tõttu ei sobi väga nuriseda ka ülejäänud pakkujate hinnataseme üle, sest võib-olla rohkem sellise teenuse süsteemseid pakkujaid ei olegi veoturul? Veolahenduse leidmisel võib praegu olla kaks põhimõtteliselt erinevat lahenduskäiku: ekspedeerimisfirmad koos tolliterminaalide süsteemiga või leida pikaajalise töö ja toetava nõuande abil üles see vedaja, kel nagunii teid huvitavasse sihtkohta sõit ees. Ning kui loodetavasti juba veab, siis on sellel autol lisaks vabale väiksele veoruumile olemas ka ADR-kauba (äraseletatult ohtlike veoste) transpordiks vajalikud täiendavad litsentsid. Sellisel juhul võib kauba transpordi hind olla vaid ca 4000 krooni.
Paraku on kauba Eestist välja saatmisel osakoorma pakkumusi nii kasinalt, et ainuke reaalne lahendusvariant võib osutuda selliseks, kus tellijale pakutakse poolt autot ja loomulikult nõutakse poolt veohinda. Kuna ka siis on summa ca 9500--10 500 krooni (seega sama, mis mitmel ekspedeerimisfirmal praegune ametlik pakkumus), siis tasub siiski proovida.
Kindlasti ei soovita tellijal varjata kauba ADR-nõude olemasolu, sest kaasnev murede ja kulutuste jada võib olla uskumatult suur.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.06.24, 14:15
Milline on ettevõtte roll riigikaitses? Coop Pank: reservisti palga säilitamine on hea algus
Eesti riigi julgeolek sõltub igaühe panusest ja ka ettevõtetel on oma osa mängida. Tööandjal on võimalik mitmeti kaasa lüüa, näiteks säilitades reservõppekogunemistel osalejate töötasu, pakkudes reservistidele soodustusi, võimaldades vaba aega või kodust töötamise võimalust, kui elukaaslane on õppekogunemisel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele