Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Ohtlik kaup Prantsusmaale

    NBI Ekspeditsioon
    Hind:- 6800 kr
    Tarnetingimused:- DDU Lille (Võrust)
    Etteteatamisaeg:- 3--5 päeva
    Veoaeg:- 7--10 päeva
    Maksetähtaeg:- 50% ettemaks
    Atlascargo Balti
    Hind:- 8570 kr
    Tarnetingimused:- FCA--DDU
    Etteteatamisaeg:- 3 päeva
    Veoaeg:- 7--9 päeva
    Maksetähtaeg:- tasumine kauba kättesaamisel, lepingu sõlmimisel 10 päeva jooksul
    In Time
    Hind:- 9560 kr
    Tarnetingimused:- kliendi ladu--DDU Lille
    Veoaeg:- 7--10 päeva sõltuvalt laadimispäevast
    Märkused:- IMO lisa 3200 kr
    EE Trans
    Hind:- 10 190 kr
    Tarnetingimused:- FCA Võru
    Etteteatamisaeg:- 2 päeva
    Veoaeg:- 7 päeva
    Maksetähtaeg:- 14 päeva
    ASi Skaneksped tegevdirektor
    Üllar Lainela:
    Seda tellimust võib pidada üheks keerulisemaks. Kui vaadelda kirjeldatud hinnataset, siis ületab see üle kahe korra numbrit, mis tuleb tasuda vastupidisel veol.
    Väga hea pakkumuse on esitanud NBI Ekspeditsioon. Kui ta seda tellija esimesel soovil ka täita suudab, on tegemist arvestatava professionaaliga. Seda ei varjuta ka osaline ettemaksu nõue summa väiksuse tõttu.
    Veotellimuse komplitseerituse tõttu ei sobi väga nuriseda ka ülejäänud pakkujate hinnataseme üle, sest võib-olla rohkem sellise teenuse süsteemseid pakkujaid ei olegi veoturul? Veolahenduse leidmisel võib praegu olla kaks põhimõtteliselt erinevat lahenduskäiku: ekspedeerimisfirmad koos tolliterminaalide süsteemiga või leida pikaajalise töö ja toetava nõuande abil üles see vedaja, kel nagunii teid huvitavasse sihtkohta sõit ees. Ning kui loodetavasti juba veab, siis on sellel autol lisaks vabale väiksele veoruumile olemas ka ADR-kauba (äraseletatult ohtlike veoste) transpordiks vajalikud täiendavad litsentsid. Sellisel juhul võib kauba transpordi hind olla vaid ca 4000 krooni.
    Paraku on kauba Eestist välja saatmisel osakoorma pakkumusi nii kasinalt, et ainuke reaalne lahendusvariant võib osutuda selliseks, kus tellijale pakutakse poolt autot ja loomulikult nõutakse poolt veohinda. Kuna ka siis on summa ca 9500--10 500 krooni (seega sama, mis mitmel ekspedeerimisfirmal praegune ametlik pakkumus), siis tasub siiski proovida.
    Kindlasti ei soovita tellijal varjata kauba ADR-nõude olemasolu, sest kaasnev murede ja kulutuste jada võib olla uskumatult suur.
  • Hetkel kuum
Mart Võrklaev: Eesti seisab Euroopas väikeettevõtete, mitte Bolti ärihuvide eest
Euroopa Liidu käibemaksureform, millega Eesti ei nõustu, ei too Bolti-sugustele platvormidele ühtegi uut maksukohustust, küll aga neidsamu platvorme kasutavatele väikeettevõtetele ja eraisikutele, kirjutab rahandusminister Mart Võrklaev.
Euroopa Liidu käibemaksureform, millega Eesti ei nõustu, ei too Bolti-sugustele platvormidele ühtegi uut maksukohustust, küll aga neidsamu platvorme kasutavatele väikeettevõtetele ja eraisikutele, kirjutab rahandusminister Mart Võrklaev.
Nädala lõpetas punases vaid Vilniuse börs
Balti aktsiaturgudest lõpetas nädala punases vaid Vilniuse börs, mis taandus -0,13%. Balti koondindeks edenes +0,19%, Riia börs +0,35% ning Riia börs +0,77%.
Balti aktsiaturgudest lõpetas nädala punases vaid Vilniuse börs, mis taandus -0,13%. Balti koondindeks edenes +0,19%, Riia börs +0,35% ning Riia börs +0,77%.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Kohalikud kosmeetikaärid sirutavad tiibu. Ettevõtja: konnatiigis elamise mentaliteedist võiks üle saada Uus artiklisari “Tiir väikeärides”
Ühe jaoks algas kõik isepruunistajast, mida kuskil polnud. Teise jaoks mürgistest liimiaurudest, mis silmi ärritasid. Nüüdseks on neist saanud tõelised maailmavallutajad: kodumaist kosmeetikakaupa võib leida USAst, Dubaist ja üle terve Euroopa ning hoog ei paista raugevat.
Ühe jaoks algas kõik isepruunistajast, mida kuskil polnud. Teise jaoks mürgistest liimiaurudest, mis silmi ärritasid. Nüüdseks on neist saanud tõelised maailmavallutajad: kodumaist kosmeetikakaupa võib leida USAst, Dubaist ja üle terve Euroopa ning hoog ei paista raugevat.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
ESG aruandmine nõuab partnerite nügimist. Utilitas: ka tarnijate vastuseis lahtub
Suuremad ärid hakkavad väiksemaid nügima, et ESG nõudeid täita ja kahjustavat mõju vähendada. Utilitas, kes tarneid koorma täpsusega kontrollima asus, leiab, et see süsteem toimib. “Algul oli vastuseisu, kuid täna esitavad tarnijad juba kõik andmed, mis vaja,” rääkis Utilitase keskkonna- ja jätkusuutlikkuse juht Kaire Kuldpere.
Suuremad ärid hakkavad väiksemaid nügima, et ESG nõudeid täita ja kahjustavat mõju vähendada. Utilitas, kes tarneid koorma täpsusega kontrollima asus, leiab, et see süsteem toimib. “Algul oli vastuseisu, kuid täna esitavad tarnijad juba kõik andmed, mis vaja,” rääkis Utilitase keskkonna- ja jätkusuutlikkuse juht Kaire Kuldpere.
Päikeseparkide arendaja: roheenergiat on Eestis juba rohkem, kui tarbida jõuame
Praegu on Eestis päikeseenergia tootmist juba rohkem kui 600 megavati jagu ning kui lisada siia tuuleenergia, siis enamikul tundidel läheb mingi kogus roheenergiat ekspordiks, rääkis KC Energy tegevjuht Mihkel Loorits.
Praegu on Eestis päikeseenergia tootmist juba rohkem kui 600 megavati jagu ning kui lisada siia tuuleenergia, siis enamikul tundidel läheb mingi kogus roheenergiat ekspordiks, rääkis KC Energy tegevjuht Mihkel Loorits.
Peeter Koppel: elektriautode uudsus on kadunud, turuosa on raske edasi võita Kaubandussõjast Hiina tootjatega kaotaksid tarbijad
Elektriautode esialgne vaimustus on hakanud lahtuma, kuna elektriautode kasutusmugavus pole oluliselt kasvanud ning hinnad on oodatust aeglasemalt langenud, rääkis investeerimisspetsialist ja autohuviline Peeter Koppel.
Elektriautode esialgne vaimustus on hakanud lahtuma, kuna elektriautode kasutusmugavus pole oluliselt kasvanud ning hinnad on oodatust aeglasemalt langenud, rääkis investeerimisspetsialist ja autohuviline Peeter Koppel.
Soomlased ostavad Eestist üha rohkem soodsat märjukest
Soome turistid on naasnud Tallinna sadama alkoholipoodidesse, kus märgatakse kohati isegi kahekordseid hinnavahesid kodumaal müüdava märjukesega.
Soome turistid on naasnud Tallinna sadama alkoholipoodidesse, kus märgatakse kohati isegi kahekordseid hinnavahesid kodumaal müüdava märjukesega.
Kuldne viisa tõmbab ligi: Emiraatide arendaja tahab Riiga 3 miljardit investeerida
Abu Dhabi ärimehe Mohammed Alabbari arendusfirma tahaks Riiga 3 miljardi euroga ehitada uue linnajao. Arendajad loodavad leida investoreid lihtsalt, sest Lätis saab veerandmiljonise investeeringu eest elamisloa.
Abu Dhabi ärimehe Mohammed Alabbari arendusfirma tahaks Riiga 3 miljardi euroga ehitada uue linnajao. Arendajad loodavad leida investoreid lihtsalt, sest Lätis saab veerandmiljonise investeeringu eest elamisloa.