• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Ohtlik kaup Prantsusmaale

    NBI Ekspeditsioon
    Hind:- 6800 kr
    Tarnetingimused:- DDU Lille (Võrust)
    Etteteatamisaeg:- 3--5 päeva
    Veoaeg:- 7--10 päeva
    Maksetähtaeg:- 50% ettemaks
    Atlascargo Balti
    Hind:- 8570 kr
    Tarnetingimused:- FCA--DDU
    Etteteatamisaeg:- 3 päeva
    Veoaeg:- 7--9 päeva
    Maksetähtaeg:- tasumine kauba kättesaamisel, lepingu sõlmimisel 10 päeva jooksul
    In Time
    Hind:- 9560 kr
    Tarnetingimused:- kliendi ladu--DDU Lille
    Veoaeg:- 7--10 päeva sõltuvalt laadimispäevast
    Märkused:- IMO lisa 3200 kr
    EE Trans
    Hind:- 10 190 kr
    Tarnetingimused:- FCA Võru
    Etteteatamisaeg:- 2 päeva
    Veoaeg:- 7 päeva
    Maksetähtaeg:- 14 päeva
    ASi Skaneksped tegevdirektor
    Üllar Lainela:
    Seda tellimust võib pidada üheks keerulisemaks. Kui vaadelda kirjeldatud hinnataset, siis ületab see üle kahe korra numbrit, mis tuleb tasuda vastupidisel veol.
    Väga hea pakkumuse on esitanud NBI Ekspeditsioon. Kui ta seda tellija esimesel soovil ka täita suudab, on tegemist arvestatava professionaaliga. Seda ei varjuta ka osaline ettemaksu nõue summa väiksuse tõttu.
    Veotellimuse komplitseerituse tõttu ei sobi väga nuriseda ka ülejäänud pakkujate hinnataseme üle, sest võib-olla rohkem sellise teenuse süsteemseid pakkujaid ei olegi veoturul? Veolahenduse leidmisel võib praegu olla kaks põhimõtteliselt erinevat lahenduskäiku: ekspedeerimisfirmad koos tolliterminaalide süsteemiga või leida pikaajalise töö ja toetava nõuande abil üles see vedaja, kel nagunii teid huvitavasse sihtkohta sõit ees. Ning kui loodetavasti juba veab, siis on sellel autol lisaks vabale väiksele veoruumile olemas ka ADR-kauba (äraseletatult ohtlike veoste) transpordiks vajalikud täiendavad litsentsid. Sellisel juhul võib kauba transpordi hind olla vaid ca 4000 krooni.
    Paraku on kauba Eestist välja saatmisel osakoorma pakkumusi nii kasinalt, et ainuke reaalne lahendusvariant võib osutuda selliseks, kus tellijale pakutakse poolt autot ja loomulikult nõutakse poolt veohinda. Kuna ka siis on summa ca 9500--10 500 krooni (seega sama, mis mitmel ekspedeerimisfirmal praegune ametlik pakkumus), siis tasub siiski proovida.
    Kindlasti ei soovita tellijal varjata kauba ADR-nõude olemasolu, sest kaasnev murede ja kulutuste jada võib olla uskumatult suur.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Sille Pettai: rohepööre vajab heas mõttes survet
Me ei saa eeldada, et ühiskonna meel muutub pelgalt riigi võetud rohepöörde eesmärkide najal. Vajame sotsiaalset ja seadusandlikku survet ning raami, kirjutab SmartCapi fondijuht Sille Pettai Äripäeva idufirmade portaalis foundME.
Me ei saa eeldada, et ühiskonna meel muutub pelgalt riigi võetud rohepöörde eesmärkide najal. Vajame sotsiaalset ja seadusandlikku survet ning raami, kirjutab SmartCapi fondijuht Sille Pettai Äripäeva idufirmade portaalis foundME.
Madara käive paisus viiendiku, kasum kasvas ja kasvueemärgid püsivad
Läti kosmeetikatootja MADARA Cosmetics kasvatas eelmisel aastal käivet 20 protsenti ning puhaskasum kasvas aastaga 6,5 protsenti.
Läti kosmeetikatootja MADARA Cosmetics kasvatas eelmisel aastal käivet 20 protsenti ning puhaskasum kasvas aastaga 6,5 protsenti.
Pea püsti, see on normaalne kriisiaeg
Kobarkriiside raskuse all optimismi säilitamine on võimalik ja annab tugeva efekti, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kobarkriiside raskuse all optimismi säilitamine on võimalik ja annab tugeva efekti, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Pandeemia pani Aldo Järvsoo keskeakriisi pausile: unustage ära, teen oma asja edasi
Värskes Äripäeva raadio saates "Läbilöök" on hinnatud Eesti moekunstnik ja ettevõtja Aldo Järvsoo, kelle viisid moeni juhuslikult võidetud konkursid keskkoolis. Ligi 30 aastat hiljem ehk vahetult enne koroonaviiruse saabumist aga plaanis Järvsoo suurt elumuutust, mis tähendanuks moekunstist loobumist. Pandeemia lükkas identiteedikriisi edasi.
Värskes Äripäeva raadio saates "Läbilöök" on hinnatud Eesti moekunstnik ja ettevõtja Aldo Järvsoo, kelle viisid moeni juhuslikult võidetud konkursid keskkoolis. Ligi 30 aastat hiljem ehk vahetult enne koroonaviiruse saabumist aga plaanis Järvsoo suurt elumuutust, mis tähendanuks moekunstist loobumist. Pandeemia lükkas identiteedikriisi edasi.
Hepsori juht: ostjad on hinnatõusu vastu võtnud
Hepsori juhi Henri Laksi sõnul on olukord selline, et üks silm nutab, nähes, mis maailmas toimub. Teine silm aga naerab selles mõttes, et juba töös olevad arendusprojektid on heas seisus.
Hepsori juhi Henri Laksi sõnul on olukord selline, et üks silm nutab, nähes, mis maailmas toimub. Teine silm aga naerab selles mõttes, et juba töös olevad arendusprojektid on heas seisus.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.