• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Ohtlik kaup Prantsusmaale

    NBI Ekspeditsioon
    Hind:- 6800 kr
    Tarnetingimused:- DDU Lille (Võrust)
    Etteteatamisaeg:- 3--5 päeva
    Veoaeg:- 7--10 päeva
    Maksetähtaeg:- 50% ettemaks
    Atlascargo Balti
    Hind:- 8570 kr
    Tarnetingimused:- FCA--DDU
    Etteteatamisaeg:- 3 päeva
    Veoaeg:- 7--9 päeva
    Maksetähtaeg:- tasumine kauba kättesaamisel, lepingu sõlmimisel 10 päeva jooksul
    In Time
    Hind:- 9560 kr
    Tarnetingimused:- kliendi ladu--DDU Lille
    Veoaeg:- 7--10 päeva sõltuvalt laadimispäevast
    Märkused:- IMO lisa 3200 kr
    EE Trans
    Hind:- 10 190 kr
    Tarnetingimused:- FCA Võru
    Etteteatamisaeg:- 2 päeva
    Veoaeg:- 7 päeva
    Maksetähtaeg:- 14 päeva
    ASi Skaneksped tegevdirektor
    Üllar Lainela:
    Seda tellimust võib pidada üheks keerulisemaks. Kui vaadelda kirjeldatud hinnataset, siis ületab see üle kahe korra numbrit, mis tuleb tasuda vastupidisel veol.
    Väga hea pakkumuse on esitanud NBI Ekspeditsioon. Kui ta seda tellija esimesel soovil ka täita suudab, on tegemist arvestatava professionaaliga. Seda ei varjuta ka osaline ettemaksu nõue summa väiksuse tõttu.
    Veotellimuse komplitseerituse tõttu ei sobi väga nuriseda ka ülejäänud pakkujate hinnataseme üle, sest võib-olla rohkem sellise teenuse süsteemseid pakkujaid ei olegi veoturul? Veolahenduse leidmisel võib praegu olla kaks põhimõtteliselt erinevat lahenduskäiku: ekspedeerimisfirmad koos tolliterminaalide süsteemiga või leida pikaajalise töö ja toetava nõuande abil üles see vedaja, kel nagunii teid huvitavasse sihtkohta sõit ees. Ning kui loodetavasti juba veab, siis on sellel autol lisaks vabale väiksele veoruumile olemas ka ADR-kauba (äraseletatult ohtlike veoste) transpordiks vajalikud täiendavad litsentsid. Sellisel juhul võib kauba transpordi hind olla vaid ca 4000 krooni.
    Paraku on kauba Eestist välja saatmisel osakoorma pakkumusi nii kasinalt, et ainuke reaalne lahendusvariant võib osutuda selliseks, kus tellijale pakutakse poolt autot ja loomulikult nõutakse poolt veohinda. Kuna ka siis on summa ca 9500--10 500 krooni (seega sama, mis mitmel ekspedeerimisfirmal praegune ametlik pakkumus), siis tasub siiski proovida.
    Kindlasti ei soovita tellijal varjata kauba ADR-nõude olemasolu, sest kaasnev murede ja kulutuste jada võib olla uskumatult suur.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Hannes Ojangu: digitaliseerimine ja rohepööre – tulevikutrendid vajavad lahtimõtestamist
Pelgast sedastusest, et digitaliseerimine, automatiseerimine ja rohepööre on tarvis oma ärimudelisse kaasata, ei ole tolku, kui seda lahti ei seleta, kirjutab Harju Ettevõtlus- ja Arenduskeskuse juhataja Hannes Ojangu.
Pelgast sedastusest, et digitaliseerimine, automatiseerimine ja rohepööre on tarvis oma ärimudelisse kaasata, ei ole tolku, kui seda lahti ei seleta, kirjutab Harju Ettevõtlus- ja Arenduskeskuse juhataja Hannes Ojangu.
Tallinna börsi viga võis LHV märkimisõiguste saagale hoogu anda Lisatud finantsinspektsiooni kommentaar
Tallinna börs kuvab LHV märkimisõigusi aktsiate põhinimekirjas ning seda on raske aktsiast eristada. Kas see võis olla üks põhjus, miks investorid märkimisõiguse eest eelmisel nädalal hingehinda maksid?
Tallinna börs kuvab LHV märkimisõigusi aktsiate põhinimekirjas ning seda on raske aktsiast eristada. Kas see võis olla üks põhjus, miks investorid märkimisõiguse eest eelmisel nädalal hingehinda maksid?
Enefit Green võib täna avaldada uudise börsile mineku kohta
Eesti Energia kontserni kuuluv taastuvaenergiaettevõte Enefit Green korraldab täna kell 11 pressikonverentsi, kus tahab jagada ettevõtte hetkeseisu ja arenguplaane.
Eesti Energia kontserni kuuluv taastuvaenergiaettevõte Enefit Green korraldab täna kell 11 pressikonverentsi, kus tahab jagada ettevõtte hetkeseisu ja arenguplaane.
Ülevaade Eesti kinnisvara- ja ehitustehnoloogia idufirmadest
Riikliku programmi Startup Estonia andmebaasis oli septembri teises pooles 35 kinnisvara- ja ehitustehnoloogia idufirmat. Suurimat käivet ja enim tööjõumakse maksab neist ettevõte, mis arendab tehisintellekti tarkvara preemiumklassi ärikinnisvarale. Sealjuures lisandus mullu tabelisse viis ja tänavu on lisandunud vaid üks uus firma.
Riikliku programmi Startup Estonia andmebaasis oli septembri teises pooles 35 kinnisvara- ja ehitustehnoloogia idufirmat. Suurimat käivet ja enim tööjõumakse maksab neist ettevõte, mis arendab tehisintellekti tarkvara preemiumklassi ärikinnisvarale. Sealjuures lisandus mullu tabelisse viis ja tänavu on lisandunud vaid üks uus firma.