Tellija:- Toyota Baltic AS
Asukoht:- Rävala 2/Kivisilla 8
Ehitaja:- OÜ Eesti Ehitus
Arhitektuurse osa projekteerija:- Ilmar Heinsoo, ARX
Sisearhitekt:- Laura ja Ilkka Salo
Mööbel:- Martela, AS T&T Mang
Põrand:- Trespo (laminaatparkett), Mirage (plaadid)
Objekti suurus:- 246 m²
Töökohtade arv:- 7
Tööde valmimisaeg:- juuli
Üldehitusliku osa maksumus:- 600 000 krooni
Toyota Baltimaade esindus on üks kaheksast kontorist, kes rendib pinda endisest ametühingute majast ehitatud suurepärase välisilmega büroohoones. Toyota sisekujunduslikus lahenduses tuli arvestada, et bürooruumid asuvad maja sügavuses, kus loomulikku valgust ning õhku on vähe. Seepärast paigaldati büroosse ettenähtud moodulvalgustusele lisaks ka laekarniisidesse peidetud valgusteid ja korralik ventilatsioon.
Sisearhitekt Laura Salo ütles, et ta kasutab alati rohkem klaasi ja vähem vaheseinu ning proovib suuremaid ruume liigendada huvitavalt paigutatud töökohtadega. Ruumide avatus, avarus ja lihtsus iseloomustavad Laura Salo sõnul tema aastatega väljakujunenud stiili kõige paremini.
Toyota esinduses pole midagi üleliigset, pillavaid efektseid detaile. Viimistluses kasutati ainult heledaid toone, mis sobivad hästi kokku mööblis kasutatud Toyota punase ja halli firmavärviga. Valgeid ruume aitavad kõige paremini ilmestada palmid ja kallid väärikust sisendavad põrandaplaadid.
Toyota büroo muudab teistest sama hoone kontoritest eripäraseks Mangide pehme disainmööbel ja Martela kontorimööbel.
Sirgjoonteta ja täisnurkadeta lauad ning painutatud puitplaatidest toolid teevad suures bürooruumis igast töökohast vaatamisväärsuse. Laura Salo sõnul mittekandilist mööblit, mis peale mugava kasutuse pakub ka silmarõõmu, väikesesse ruumi toppida ei sobigi.
Toyota Baltic ASi marketingijuhi Üllar Lanno sõnul on kõik töötajad uue büroo kujundusega väga rahul. Seda enam, et huvitava sisekujundusega on eelkõige parandatud esinduse töötajate töötingimusi.
Toyota Baltimaade keskus pole klienditeenindusbüroo, vaid müügijuhtimiskeskus ja autoomanikul siia eriti asja pole.
Seotud lood
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.
Enimloetud
1
Omanik: “Ei ole kantimine!”
4
Võttis dividendi 25 miljonit
6
Kuidas kollektiivne kujutlusvõime jalgpallis pankrotistus
Hetkel kuum
![Saneerimisnõustaja hinnangul on kinnitusvahendite hulgi- ja jaemüügiga tegelev Janere maksejõuetu ning ettevõtte tegevus viidi uue ettevõtte alla. Janere omaniku sõnul ei tegele ta mingi kantimisega.](https://static-img.aripaev.ee/?type=preview&uuid=c6dcfcae-7d46-508f-b14c-f44602bef15f&width=3840&q=70)
Omanik: “Ei ole kantimine!”
![Soler & Palau esindaja Hilario Tome ja ETS NORDi juhatuse esimees Urmas Hiie.](https://static-img.aripaev.ee/?type=preview&uuid=2bd8bfe9-ad4b-566f-abe6-5d2d84601360&width=3840&q=70)
“Meid on soovinud ära osta paljud ettevõtted”
![Napilt 17-aastaselt Hispaania koondises Euroopa meistriks tulnud Lamine Yamal Berliini olümpiastaadionil tiitlivõitu tähistamas.](https://static-img.aripaev.ee/?type=preview&uuid=34f38a38-d679-549c-8cd6-2287caba1704&width=3840&q=70)
Kuidas kollektiivne kujutlusvõime jalgpallis pankrotistus
Tagasi Äripäeva esilehele