• OMX Baltic−0,45%300,92
  • OMX Riga0,11%894,35
  • OMX Tallinn−0,37%2 073,32
  • OMX Vilnius0,01%1 201,24
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,25%8 806,93
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,82
  • OMX Baltic−0,45%300,92
  • OMX Riga0,11%894,35
  • OMX Tallinn−0,37%2 073,32
  • OMX Vilnius0,01%1 201,24
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,25%8 806,93
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,82
  • 30.09.97, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Alkoholireklaam tuleb teleekraanile

Uuel aastal kehtima hakkava reklaamiseaduse järgi võib alkohoolseid jooke reklaamida televisioonis suurima vaatajate arvuga ajal. Kangete alkohoolsete jookide reklaamimine on lubatud õhtul kella 21st ja lahjade alkohoolsete jookide reklaamimine kella 20st.
ASi Tridens turundusdirektor Erlend Lukksepp märkis, et telereklaami võimalust kasutatakse igal juhul. «Kui selline võimalus on, siis küllap telereklaam on üks efektiivsemaid,» lisas ta.
Ka Valior Grupi ASi avalike suhete juht Peep Saaren kinnitas, et telereklaam töötab hästi. «Kui jooksid Martini reklaamid teles, hakkasid isegi lasteaialapsed laulma «minu Martini on Rosso». Nii et efektiivsus on ikkagi väga suur,» kirjeldas ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

ASi Dunker müügidirektor Kristjan Kaleviste ütles, et alkoholi reklaamimiseks on eelkõige kasutatud ajalehti ja ajakirju. Ta möönis, et alkoholi reklaamimiseks pole Eesti ajakirjad kuigi tõhusad, sest nende lugejate arv on väike ja hind kallis.
ASi Liviko turundusdirektor Peeter Pallo kinnitas, et seni kasutas ettevõtte peamiselt trüki-ja välireklaami. Järgmise aasta meedia- ja reklaamiplaanides ei ole telereklaam veel sees, ütles Pallo. «Kui meil on teatud tooted, teatud sihtgrupp ja teatud saated, kui me need asjad kokku viime, siis ma usun, et paneme ka telereklaami järgmise aasta plaanidesse,» rääkis ta.
Loomulikult peame siis tootma ka Eestis reklaamklipi, ütles Pallo.
Alkoholi maaletoojad kinnitasid, et nad hakkavad telereklaamidena kasutama emafirmade reklaamklippe. Autorreklaam on liiga kallis, ütles Lukksepp.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 14 p 19 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele