• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • 30.09.97, 01:00

Alkoholireklaam tuleb teleekraanile

Uuel aastal kehtima hakkava reklaamiseaduse järgi võib alkohoolseid jooke reklaamida televisioonis suurima vaatajate arvuga ajal. Kangete alkohoolsete jookide reklaamimine on lubatud õhtul kella 21st ja lahjade alkohoolsete jookide reklaamimine kella 20st.
ASi Tridens turundusdirektor Erlend Lukksepp märkis, et telereklaami võimalust kasutatakse igal juhul. «Kui selline võimalus on, siis küllap telereklaam on üks efektiivsemaid,» lisas ta.
Ka Valior Grupi ASi avalike suhete juht Peep Saaren kinnitas, et telereklaam töötab hästi. «Kui jooksid Martini reklaamid teles, hakkasid isegi lasteaialapsed laulma «minu Martini on Rosso». Nii et efektiivsus on ikkagi väga suur,» kirjeldas ta.
ASi Dunker müügidirektor Kristjan Kaleviste ütles, et alkoholi reklaamimiseks on eelkõige kasutatud ajalehti ja ajakirju. Ta möönis, et alkoholi reklaamimiseks pole Eesti ajakirjad kuigi tõhusad, sest nende lugejate arv on väike ja hind kallis.
ASi Liviko turundusdirektor Peeter Pallo kinnitas, et seni kasutas ettevõtte peamiselt trüki-ja välireklaami. Järgmise aasta meedia- ja reklaamiplaanides ei ole telereklaam veel sees, ütles Pallo. «Kui meil on teatud tooted, teatud sihtgrupp ja teatud saated, kui me need asjad kokku viime, siis ma usun, et paneme ka telereklaami järgmise aasta plaanidesse,» rääkis ta.
Loomulikult peame siis tootma ka Eestis reklaamklipi, ütles Pallo.
Alkoholi maaletoojad kinnitasid, et nad hakkavad telereklaamidena kasutama emafirmade reklaamklippe. Autorreklaam on liiga kallis, ütles Lukksepp.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 23.07.24, 12:25
30 aastat zombi-majandust: Jaapani valuutakriis kogub hoogu
Jeeni kurss kukkus dollarisse värske, 38 aasta madalaima tasemeni. Viimati kauples jeen nii nõrgal tasemel 1986. aastal. Riigis on alanud valuutakriis, mis on just praegu hoogu kogumas ning paneb valitsuse ja keskpanga väga raskete otsuste ette.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele