1. jaanuar, 6. jaanuar, 28.--29. märts, 31. märts, 8. mai, 17. mai, 19. mai, 21. juuni, 1. november, 24.--26. detsember
veokitele liikluspiiranguid kehtestatud ei ole
kõrgus: piiranguid ei ole; laius 2,6 m; pikkus: poolhaagisega autorong 24 m, täishaagisega autorong 24 m; täismass 60 tonni (olenevalt telgede vahest)
ASi Hansatee laeva Marine Evangeline tegevus on olnud veel liiga lühike, et veoturg julgeks tekkinud uutest võimalustest lähtuvalt juba hindu reguleerida. Esialgu oleks see ka kindlasti ennatlik. Uue laevaliini esimesed sammud on olnud konarlikud. Probleemid tolliga on teinud autovedajad uue laeva suhtes hellaks. Ka vedajatel on kliendi ees vastutus, et koorem peab kohale jõudma õigel ajal.
Pole siiski alust arvata, et Hansatee probleemid tolliga oleksid alalised. Nende lahenemisel saab hakata täitma eesmärki jõuda esimese aastaga 50protsendilise täituvuseni ja järgmise aastaga 100 protsendini. Selle saavutamisel pole mõtet loota, et uus laevaliin meelitab transiitkaupa Venemaalt. Kevadel Peterburist Oxelösundi (Rootsi) käiku pandud laev mahutab kuni 180 treilerit. Esimestel reisidel oli laevas ainult 20--30 treilerit. Arenguruumi on laialt.
Tallink Cargo juht Eda Palm ei varjagi, et täituvuse eesmärgi saavutamiseks on vajalik üle meelitada kliente Estline'ilt. Vedajatele annab lootust, et laevafirmad pole omavahel kindla hinnataseme hoidmises kokku leppinud. Praegust 20kroonist hinnavahet (Estline 560 krooni/m; Tallink 540 krooni/m) ei saa aga nimetada ka dumpinguks. Hinnasõja puhkemisel on eelised Tallinkil. Marine Evangeline'i teekond Paldiskist Kapellskäri on ligikaudu 80 kilomeetrit lühem kui Estline'i laevade meretee Tallinnast Stockholmi. Väiksem kütusekulu annab eelise ka hinnaga mängida.
Seotud lood
Eesti riigi julgeolek sõltub igaühe panusest ja ka ettevõtetel on oma osa mängida. Tööandjal on võimalik mitmeti kaasa lüüa, näiteks säilitades reservõppekogunemistel osalejate töötasu, pakkudes reservistidele soodustusi, võimaldades vaba aega või kodust töötamise võimalust, kui elukaaslane on õppekogunemisel.
Enimloetud
1
Omanik: “Ei ole kantimine!”
4
Võttis dividendi 25 miljonit
6
Kuidas kollektiivne kujutlusvõime jalgpallis pankrotistus
Hetkel kuum
![Saneerimisnõustaja hinnangul on kinnitusvahendite hulgi- ja jaemüügiga tegelev Janere maksejõuetu ning ettevõtte tegevus viidi uue ettevõtte alla. Janere omaniku sõnul ei tegele ta mingi kantimisega.](https://static-img.aripaev.ee/?type=preview&uuid=c6dcfcae-7d46-508f-b14c-f44602bef15f&width=3840&q=70)
Omanik: “Ei ole kantimine!”
![Soler & Palau esindaja Hilario Tome ja ETS NORDi juhatuse esimees Urmas Hiie.](https://static-img.aripaev.ee/?type=preview&uuid=2bd8bfe9-ad4b-566f-abe6-5d2d84601360&width=3840&q=70)
“Meid on soovinud ära osta paljud ettevõtted”
![Napilt 17-aastaselt Hispaania koondises Euroopa meistriks tulnud Lamine Yamal Berliini olümpiastaadionil tiitlivõitu tähistamas.](https://static-img.aripaev.ee/?type=preview&uuid=34f38a38-d679-549c-8cd6-2287caba1704&width=3840&q=70)
Kuidas kollektiivne kujutlusvõime jalgpallis pankrotistus
Tagasi Äripäeva esilehele