• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Rootsi

    1. jaanuar, 6. jaanuar, 28.--29. märts, 31. märts, 8. mai, 17. mai, 19. mai, 21. juuni, 1. november, 24.--26. detsember
    veokitele liikluspiiranguid kehtestatud ei ole
    kõrgus: piiranguid ei ole; laius 2,6 m; pikkus: poolhaagisega autorong 24 m, täishaagisega autorong 24 m; täismass 60 tonni (olenevalt telgede vahest)
    ASi Hansatee laeva Marine Evangeline tegevus on olnud veel liiga lühike, et veoturg julgeks tekkinud uutest võimalustest lähtuvalt juba hindu reguleerida. Esialgu oleks see ka kindlasti ennatlik. Uue laevaliini esimesed sammud on olnud konarlikud. Probleemid tolliga on teinud autovedajad uue laeva suhtes hellaks. Ka vedajatel on kliendi ees vastutus, et koorem peab kohale jõudma õigel ajal.
    Pole siiski alust arvata, et Hansatee probleemid tolliga oleksid alalised. Nende lahenemisel saab hakata täitma eesmärki jõuda esimese aastaga 50protsendilise täituvuseni ja järgmise aastaga 100 protsendini. Selle saavutamisel pole mõtet loota, et uus laevaliin meelitab transiitkaupa Venemaalt. Kevadel Peterburist Oxelösundi (Rootsi) käiku pandud laev mahutab kuni 180 treilerit. Esimestel reisidel oli laevas ainult 20--30 treilerit. Arenguruumi on laialt.
    Tallink Cargo juht Eda Palm ei varjagi, et täituvuse eesmärgi saavutamiseks on vajalik üle meelitada kliente Estline'ilt. Vedajatele annab lootust, et laevafirmad pole omavahel kindla hinnataseme hoidmises kokku leppinud. Praegust 20kroonist hinnavahet (Estline 560 krooni/m; Tallink 540 krooni/m) ei saa aga nimetada ka dumpinguks. Hinnasõja puhkemisel on eelised Tallinkil. Marine Evangeline'i teekond Paldiskist Kapellskäri on ligikaudu 80 kilomeetrit lühem kui Estline'i laevade meretee Tallinnast Stockholmi. Väiksem kütusekulu annab eelise ka hinnaga mängida.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Ivo Suursoo: sektoriaalsed langused on paratamatud, aga nendega oleme ju harjunud
Kui riik suudab Euroopa Liidu taastefondi rahad sügiseks majandusse tuua, siis pigem jääb majanduskasv plussi, kirjutab IT-ettevõtja Ivo Suursoo vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Kui riik suudab Euroopa Liidu taastefondi rahad sügiseks majandusse tuua, siis pigem jääb majanduskasv plussi, kirjutab IT-ettevõtja Ivo Suursoo vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Enefit Connect kavatseb Harju Elektri tütarettevõttelt nõuda leppetrahvi
Tööstuskontserni Harju Elekter tütarettevõte Energo Veritas OÜ ütles üles Enefit Connect OÜga sõlmitud raamlepingud, Enefit Connect kavatseb nõuda kahjutasu.
Tööstuskontserni Harju Elekter tütarettevõte Energo Veritas OÜ ütles üles Enefit Connect OÜga sõlmitud raamlepingud, Enefit Connect kavatseb nõuda kahjutasu.
Mait Raava: tõhus juhtimisvahend, lühendiga TTK
Tasakaalus tulemuskaardist (TTK) on saanud juhtidele väga hea abivahend finantsmüoopiast vabanemiseks ja strateegiast suure pildi nägemiseks. TTK suurim väärtus on strateegiast hästi arusaadava tervikpildi loomine, mis võimaldab ettevõttes tuua kõik „ühele lehele“, kirjutab juhtimiskonsultant Mait Raava.
Tasakaalus tulemuskaardist (TTK) on saanud juhtidele väga hea abivahend finantsmüoopiast vabanemiseks ja strateegiast suure pildi nägemiseks. TTK suurim väärtus on strateegiast hästi arusaadava tervikpildi loomine, mis võimaldab ettevõttes tuua kõik „ühele lehele“, kirjutab juhtimiskonsultant Mait Raava.
Venemaal pole naftagaasiga muud teha kui tuli otsa panna
Venemaa Föderatsiooni naftaettevõtted peavad järsult suurendama kaasneva naftagaasi põletamist, ületades oluliselt riigis kehtestatud kehtestatud piirmäärasid, kirjutab Venemaa ärileht Kommersant.
Venemaa Föderatsiooni naftaettevõtted peavad järsult suurendama kaasneva naftagaasi põletamist, ületades oluliselt riigis kehtestatud kehtestatud piirmäärasid, kirjutab Venemaa ärileht Kommersant.
Emöke Sogenbits: aga nii pikka jamade rodu pole ma oma elus veel näinud!
"Kriisis on hea näha, et vahet pole, mis tööd teed, juhtidel on sarnased probleemid. Ma ei taha olla ebatsensuurne, aga kõige kõige hullem juhtimise juures on see, et mida kõrgemal kohal sa oled, seda hullem mhh-magnet sa oled," alustas Metallitööstuse Hanza Mechanics Balti klastri juht Emöke Sogenbits ettekannet Pärnu juhtimiskonverentsil.
"Kriisis on hea näha, et vahet pole, mis tööd teed, juhtidel on sarnased probleemid. Ma ei taha olla ebatsensuurne, aga kõige kõige hullem juhtimise juures on see, et mida kõrgemal kohal sa oled, seda hullem mhh-magnet sa oled," alustas Metallitööstuse Hanza Mechanics Balti klastri juht Emöke Sogenbits ettekannet Pärnu juhtimiskonverentsil.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.