Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Rootsi

    1. jaanuar, 6. jaanuar, 28.--29. märts, 31. märts, 8. mai, 17. mai, 19. mai, 21. juuni, 1. november, 24.--26. detsember
    veokitele liikluspiiranguid kehtestatud ei ole
    kõrgus: piiranguid ei ole; laius 2,6 m; pikkus: poolhaagisega autorong 24 m, täishaagisega autorong 24 m; täismass 60 tonni (olenevalt telgede vahest)
    ASi Hansatee laeva Marine Evangeline tegevus on olnud veel liiga lühike, et veoturg julgeks tekkinud uutest võimalustest lähtuvalt juba hindu reguleerida. Esialgu oleks see ka kindlasti ennatlik. Uue laevaliini esimesed sammud on olnud konarlikud. Probleemid tolliga on teinud autovedajad uue laeva suhtes hellaks. Ka vedajatel on kliendi ees vastutus, et koorem peab kohale jõudma õigel ajal.
    Pole siiski alust arvata, et Hansatee probleemid tolliga oleksid alalised. Nende lahenemisel saab hakata täitma eesmärki jõuda esimese aastaga 50protsendilise täituvuseni ja järgmise aastaga 100 protsendini. Selle saavutamisel pole mõtet loota, et uus laevaliin meelitab transiitkaupa Venemaalt. Kevadel Peterburist Oxelösundi (Rootsi) käiku pandud laev mahutab kuni 180 treilerit. Esimestel reisidel oli laevas ainult 20--30 treilerit. Arenguruumi on laialt.
    Tallink Cargo juht Eda Palm ei varjagi, et täituvuse eesmärgi saavutamiseks on vajalik üle meelitada kliente Estline'ilt. Vedajatele annab lootust, et laevafirmad pole omavahel kindla hinnataseme hoidmises kokku leppinud. Praegust 20kroonist hinnavahet (Estline 560 krooni/m; Tallink 540 krooni/m) ei saa aga nimetada ka dumpinguks. Hinnasõja puhkemisel on eelised Tallinkil. Marine Evangeline'i teekond Paldiskist Kapellskäri on ligikaudu 80 kilomeetrit lühem kui Estline'i laevade meretee Tallinnast Stockholmi. Väiksem kütusekulu annab eelise ka hinnaga mängida.
  • Hetkel kuum
Liina Maria Lepik: eestlase konflikt – muudkui kripeldab, kuigi teised imetlevad
Meie kogemused ja maailma muutvad edukad katsetused on inspiratsiooniks paljudele. Väiksus ei ole meie nõrkus, vaid tugevus, kirjutab ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutuse rahvusvaheliste teenuste juht Liina Maria Lepik.
Meie kogemused ja maailma muutvad edukad katsetused on inspiratsiooniks paljudele. Väiksus ei ole meie nõrkus, vaid tugevus, kirjutab ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutuse rahvusvaheliste teenuste juht Liina Maria Lepik.
Investor Toomas sai tunnustuse koos teiste rahatarkuse eestvedajatega
Äripäeva loodud investor Toomas sai Eesti Pangas tunnustuse rahatarkuse edendamise ja investorkogukonna kasvatamise eest.
Äripäeva loodud investor Toomas sai Eesti Pangas tunnustuse rahatarkuse edendamise ja investorkogukonna kasvatamise eest.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Äri Eestimaal: itaallasest talumees leidis Eestist naise ja hea ärivõimaluse
Tartu lähistel Nõo alevikus asub Viinamärdi talu, mille lõid itaallasest peremees Denis Pretto ja tema eestlannast abikaasa Annemari Polikarpus. Koos kasvatavad nad erilist Lacaune’i tõugu lambaid ja ajavad äri, millist keegi teine Eestis ei aja.
Tartu lähistel Nõo alevikus asub Viinamärdi talu, mille lõid itaallasest peremees Denis Pretto ja tema eestlannast abikaasa Annemari Polikarpus. Koos kasvatavad nad erilist Lacaune’i tõugu lambaid ja ajavad äri, millist keegi teine Eestis ei aja.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Mudel, mis toob sinu muudatuste edu seitse korda lähemale
Kas sinu ettevõtte muudatused kukuvad läbi tehniliste komplikatsioonide või eesmärkide mittesaavutamise pärast? Miks on täna keeruline muudatusi juhtida? Äripäeva Juhtimiskooli raadiosaade pakub vastuseid!
Kas sinu ettevõtte muudatused kukuvad läbi tehniliste komplikatsioonide või eesmärkide mittesaavutamise pärast? Miks on täna keeruline muudatusi juhtida? Äripäeva Juhtimiskooli raadiosaade pakub vastuseid!
Jätkusuutlikkuse ekspert: kestlikkusteabe aruandlus on see, millega ka ise maadleme
Eeldada, et rohetooted oleksid kohe konkurentsivõimelised ja ka hinna mõttes konkurentsivõimelised, ongi ennatlik, kinnitab ärikinnisvara saates „Kinnisvaratund“ Swedbanki ettevõtete panganduse jätkusuutlikkuse valdkonna juht Mihkel Tamm.
Eeldada, et rohetooted oleksid kohe konkurentsivõimelised ja ka hinna mõttes konkurentsivõimelised, ongi ennatlik, kinnitab ärikinnisvara saates „Kinnisvaratund“ Swedbanki ettevõtete panganduse jätkusuutlikkuse valdkonna juht Mihkel Tamm.
Rehvimüüja: inimesed on sel aastal laisad rehvide vahetajad
Kevadine rehvivahetuse hooaeg on veninud, küsimus on miks?
Kevadine rehvivahetuse hooaeg on veninud, küsimus on miks?
Valitsus saadab lisaeelarve parlamenti uuel nädalal
Sel nädalal kokkulepitud negatiivse lisaeelarve eelnõu peab valmis saama ja riigikokku saadetama uuel nädalal.
Sel nädalal kokkulepitud negatiivse lisaeelarve eelnõu peab valmis saama ja riigikokku saadetama uuel nädalal.
Riigikassa kavatseb osa riigi kriisivarudest börsile paigutada
Praegu ainult võlakirjadesse raha paigutav stabiliseerimisreserv saab võimaluse panna osa rahast maailma indeksifondidesse.
Praegu ainult võlakirjadesse raha paigutav stabiliseerimisreserv saab võimaluse panna osa rahast maailma indeksifondidesse.