• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Rootsi

    1. jaanuar, 6. jaanuar, 28.--29. märts, 31. märts, 8. mai, 17. mai, 19. mai, 21. juuni, 1. november, 24.--26. detsember
    veokitele liikluspiiranguid kehtestatud ei ole
    kõrgus: piiranguid ei ole; laius 2,6 m; pikkus: poolhaagisega autorong 24 m, täishaagisega autorong 24 m; täismass 60 tonni (olenevalt telgede vahest)
    ASi Hansatee laeva Marine Evangeline tegevus on olnud veel liiga lühike, et veoturg julgeks tekkinud uutest võimalustest lähtuvalt juba hindu reguleerida. Esialgu oleks see ka kindlasti ennatlik. Uue laevaliini esimesed sammud on olnud konarlikud. Probleemid tolliga on teinud autovedajad uue laeva suhtes hellaks. Ka vedajatel on kliendi ees vastutus, et koorem peab kohale jõudma õigel ajal.
    Pole siiski alust arvata, et Hansatee probleemid tolliga oleksid alalised. Nende lahenemisel saab hakata täitma eesmärki jõuda esimese aastaga 50protsendilise täituvuseni ja järgmise aastaga 100 protsendini. Selle saavutamisel pole mõtet loota, et uus laevaliin meelitab transiitkaupa Venemaalt. Kevadel Peterburist Oxelösundi (Rootsi) käiku pandud laev mahutab kuni 180 treilerit. Esimestel reisidel oli laevas ainult 20--30 treilerit. Arenguruumi on laialt.
    Tallink Cargo juht Eda Palm ei varjagi, et täituvuse eesmärgi saavutamiseks on vajalik üle meelitada kliente Estline'ilt. Vedajatele annab lootust, et laevafirmad pole omavahel kindla hinnataseme hoidmises kokku leppinud. Praegust 20kroonist hinnavahet (Estline 560 krooni/m; Tallink 540 krooni/m) ei saa aga nimetada ka dumpinguks. Hinnasõja puhkemisel on eelised Tallinkil. Marine Evangeline'i teekond Paldiskist Kapellskäri on ligikaudu 80 kilomeetrit lühem kui Estline'i laevade meretee Tallinnast Stockholmi. Väiksem kütusekulu annab eelise ka hinnaga mängida.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Saksa majandusajakirjanik valimiste eel: taastame Hansa Liidu!
Miks ei võiks Tallinn, Riia, Bremen ja Hamburg, aga ka teised endised hansalinnad puhuda uuesti elu sisse kunagisele Hansa Liidule? See oleks uut tüüpi linnade ja ettevõtete liit, mida juhiks mitte nostalgia, vaid soov astuda vastu Hiina hegemoniaalsetele ambitsioonidele Euroopas, kirjutab Saksamaa majandusajakirjanik Manfred Sieg (Sieg-Tech).
Miks ei võiks Tallinn, Riia, Bremen ja Hamburg, aga ka teised endised hansalinnad puhuda uuesti elu sisse kunagisele Hansa Liidule? See oleks uut tüüpi linnade ja ettevõtete liit, mida juhiks mitte nostalgia, vaid soov astuda vastu Hiina hegemoniaalsetele ambitsioonidele Euroopas, kirjutab Saksamaa majandusajakirjanik Manfred Sieg (Sieg-Tech).
Sigade hinnad kukkusid Hiinas tagasi maa peale
Pärast kahe aasta pikkust perioodi kõrgeid sealiha hindu seisab Hiina silmitsi vastupidise probleemiga: sealiha on nüüd ligikaudu poole odavam, vahendab Wall Street Journal.
Pärast kahe aasta pikkust perioodi kõrgeid sealiha hindu seisab Hiina silmitsi vastupidise probleemiga: sealiha on nüüd ligikaudu poole odavam, vahendab Wall Street Journal.
Autojuhtide puudus sundis Briti valitsust järele andma
Suurbritannia peaks varsti teatama ajutistest viisadest autovedajatele, et vähendada suurt tööjõupuudust, vahendab Reuters.
Suurbritannia peaks varsti teatama ajutistest viisadest autovedajatele, et vähendada suurt tööjõupuudust, vahendab Reuters.
Raadiohommikus: Enefiti börsidebüüt, krüptovarad ja mure hariduse pärast
Nädala viimases hommikuprogrammis on fookus paljulubavatel investeerimisideedel ja Eesti haridussüsteemi tulevikul.
Nädala viimases hommikuprogrammis on fookus paljulubavatel investeerimisideedel ja Eesti haridussüsteemi tulevikul.