• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • 21.10.97, 01:00

Rootsi

1. jaanuar, 6. jaanuar, 28.--29. märts, 31. märts, 8. mai, 17. mai, 19. mai, 21. juuni, 1. november, 24.--26. detsember
veokitele liikluspiiranguid kehtestatud ei ole
kõrgus: piiranguid ei ole; laius 2,6 m; pikkus: poolhaagisega autorong 24 m, täishaagisega autorong 24 m; täismass 60 tonni (olenevalt telgede vahest)
ASi Hansatee laeva Marine Evangeline tegevus on olnud veel liiga lühike, et veoturg julgeks tekkinud uutest võimalustest lähtuvalt juba hindu reguleerida. Esialgu oleks see ka kindlasti ennatlik. Uue laevaliini esimesed sammud on olnud konarlikud. Probleemid tolliga on teinud autovedajad uue laeva suhtes hellaks. Ka vedajatel on kliendi ees vastutus, et koorem peab kohale jõudma õigel ajal.
Pole siiski alust arvata, et Hansatee probleemid tolliga oleksid alalised. Nende lahenemisel saab hakata täitma eesmärki jõuda esimese aastaga 50protsendilise täituvuseni ja järgmise aastaga 100 protsendini. Selle saavutamisel pole mõtet loota, et uus laevaliin meelitab transiitkaupa Venemaalt. Kevadel Peterburist Oxelösundi (Rootsi) käiku pandud laev mahutab kuni 180 treilerit. Esimestel reisidel oli laevas ainult 20--30 treilerit. Arenguruumi on laialt.
Tallink Cargo juht Eda Palm ei varjagi, et täituvuse eesmärgi saavutamiseks on vajalik üle meelitada kliente Estline'ilt. Vedajatele annab lootust, et laevafirmad pole omavahel kindla hinnataseme hoidmises kokku leppinud. Praegust 20kroonist hinnavahet (Estline 560 krooni/m; Tallink 540 krooni/m) ei saa aga nimetada ka dumpinguks. Hinnasõja puhkemisel on eelised Tallinkil. Marine Evangeline'i teekond Paldiskist Kapellskäri on ligikaudu 80 kilomeetrit lühem kui Estline'i laevade meretee Tallinnast Stockholmi. Väiksem kütusekulu annab eelise ka hinnaga mängida.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.06.24, 14:15
Milline on ettevõtte roll riigikaitses? Coop Pank: reservisti palga säilitamine on hea algus
Eesti riigi julgeolek sõltub igaühe panusest ja ka ettevõtetel on oma osa mängida. Tööandjal on võimalik mitmeti kaasa lüüa, näiteks säilitades reservõppekogunemistel osalejate töötasu, pakkudes reservistidele soodustusi, võimaldades vaba aega või kodust töötamise võimalust, kui elukaaslane on õppekogunemisel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele