Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Hansapank suunab kliente elektronteenustele
Kõik elektroonilised pangateenused on tulnud ühel hetkel turule ja seetõttu on kuni uue aastani võimalik katsetada, mis on kõige sobivam, lausus eile Hansapanga jaepanganduse divisjoni direktor Ruti Kannelmäe.
Alates 1. jaanuarist on Hansapangas elektronteenused tasulised. «Hansapank lähtub põhimõttest, et odav on teenus, mida klient teeb ise, ja kallis teenus, mida kliendile tehakse,» märkis Kannelmäe.
Hansapanga elektroonilistest teenustest on kõige aktiivsemat kasutamist leidnud internetipangandus, ütles müügiosakonna juhataja Tiit Pekk. Lisaks sellele on võimalik valida telefonipanga, Telehansa, pangaautomaatide kaudu toimivate teenuste kasutamise ning iseteenindusliku pangakontori vahel.
Väidet, et Hansapank on saavutanud soovitud eraisikute turuosa ja nüüd tuleb panga kulude vähendamiseks nad viisakalt elektrooniliste pangateenuste kasutamisele juhtida, kommenteeris Hansapank Eesti tegevjuht Indrek Neivelt, et see on üks võimalus interpreteerimiseks.
Neivelt väitis, et Hansapanga eeskujul suurendavad kontoris pangateenuse hinda ka teised Eesti pangad, sest hind ei saa jääda madalaks igavesti. «Vähemalt meie prognoosime küll, et nad kõik tõstavad hindu varem või hiljem,» ütles Neivelt.