• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kaalupiiridega peab arvestama

    CF & S Agendid
    - Hind: 16 600 kr
    - Etteteatamisaeg: 1--2 päeva
    - Veoaeg: 5--10 päeva
    - Makseaeg: 14 päeva alates kauba laadimise päevast
    - Märkused: transport 40jalase konteineriga
    Skaneksped
    - Hind: 16 800--17 600 kr
    - Etteteatamisaeg: 1 päev
    - Veoaeg: 4--5 päeva
    - Makseaeg: 0--30 päeva sõltuvalt tellija reitingust
    - Märkused: haagise pikkus 13,6 m, maht 88 m³, kaal ei ületa 24 tonni
    Võru Trans
    - Hind: 17 600 kr
    - Etteteatamisaeg: 2 päeva
    - Veoaeg: ca- 4 päeva
    - Makseaeg: lepingu korral 14 päeva
    - Märkused: tarnetingimus FCA--DDU, maksimaalne koorma kaal 24 tonni, kauba tellija vastutab ülekaalu eest ja maksab kõik lisakulud
    EE Trans
    - Hind: 18 000 kr
    - Etteteatamisaeg: 1 päev
    - Veoaeg: 5 päeva
    - Makseaeg: 14 päeva
    Tallinna Autoveod
    - Hind: 18 600 kr
    - Etteteatamisaeg: 6 tundi
    - Veoaeg: 3--4 päeva
    - Makseaeg: 14 päeva
    Nurk TS
    - Hind: 19 500 kr
    - Etteteatamisaeg: 2--3 päeva
    - Veoaeg: 4--5 päeva
    - Makseaeg: 14 päeva jooksul pärast transpordidokumentide esitamist
    - Märkused: koorma kaal ei tohi ületada 24 tonni
    Kommentaar
    Puidukoorma kaal. Võru Trans on lisanud pakkumusse klausli: kauba tellija vastutab ülekaalu eest ja maksab kõik lisakulud. Sellise enesekaitse on põhjustanud situatsioon, et kaalude vähesuse tõttu on paljud koormad lubatud 24 tonnist kogemata või teadlikult raskemad. Arvestada saab ligikaudse reegliga, mille järgi mahub täiskoormasse märga puitu 30 tihumeetrit ja kuiva puitu 45 tihumeetrit.
    Raskema koormaga vahelejäämise võimalus on eelkõige Leedu ja Poola teedel, kus teostatakse tihti kontrollkaalumisi. Ülekaalust tingitud trahvid võivad ulatuda 1500 Saksa margani (12 000 krooni). Hakkama saab ka 100 Saksa margaga (800 krooni), kui maksta mustalt.
    Tartu--Kieli marsruudi eripära. Odavaim pakkumine puidukoorma transpordiks Tartust Kieli on 40jalast konteinerit ja meretransporti kasutaval CF & S Agentide ASil. Meretransport on odavam, aga ainult Kieli puhul, kuhu Tallinnast läheb otse laev.
    Kohalike autovedajate teostatav kauba laialivedu on Saksamaal väga kallis. Kui sihtpunkt asub keset Saksamaad, võib mereveo hinnale teist sama palju juurde arvestada. Seetõttu ongi Saksamaa südames asuvatele tellijatele odavam kaup Eesti autovedajaga saata.
    Veoaeg. Merevedu pakkuv CF & S Agentide AS on ainsana pakkunud veoaega, mis võib ületada ka viit päeva. Probleem oli laeva väljumise graafikus. Kui koorem ei olnud valmis teisipäeval, Kieli laeva väljumise ajal, pidi ootama järgmisel teisipäeval väljuvat laeva. Maismaaveoga võrreldes pika veoaja probleem laheneb, sest Tallinna--Kieli laevaliini opereeriv AS Travend paneb käiku ka teise laeva, mis väljub Tallinnast reedeti.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Tõnu Mertsina: kõrge hinnatase jääb püsima ja vähendab ostujõudu
Viimase kahe aastaga on Eesti majandus saanud ja veel saamas löögi mitmelt majandusšokilt, mis on halvendanud majanduskasvu väljavaadet, kirjutab Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Viimase kahe aastaga on Eesti majandus saanud ja veel saamas löögi mitmelt majandusšokilt, mis on halvendanud majanduskasvu väljavaadet, kirjutab Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Sai küllalt: tegin Ryanairile hädatapu
Lennundusäriga saab miljonäriks küll, aga enne on vaja olla miljardär, ütleb vana nali. Võtan sellest viimaks õppust ja lõpetan oma piinad Ryanairi aktsionärina.
Lennundusäriga saab miljonäriks küll, aga enne on vaja olla miljardär, ütleb vana nali. Võtan sellest viimaks õppust ja lõpetan oma piinad Ryanairi aktsionärina.
Pea püsti, see on normaalne kriisiaeg
Kobarkriiside raskuse all optimismi säilitamine on võimalik ja annab tugeva efekti, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kobarkriiside raskuse all optimismi säilitamine on võimalik ja annab tugeva efekti, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Raadiohommikus: Vene miljardäri Eesti äridest, vanametalli hinnalangusest ja Repsi kohtusaagast
Kui Ukraina sõda kergitas esimese kuu ajaga vanametalli hinna ulmerekordini, on nüüdseks hind allapoole ronimas. Mis toimub metalliturul ja kuidas see mõjutab sektori ettevõtteid, räägib Äripäeva hommikuprogrammis vanametalli ümber töödelda aitava ettevõtte Cronimet Nordic juht Eva Pedjak.
Kui Ukraina sõda kergitas esimese kuu ajaga vanametalli hinna ulmerekordini, on nüüdseks hind allapoole ronimas. Mis toimub metalliturul ja kuidas see mõjutab sektori ettevõtteid, räägib Äripäeva hommikuprogrammis vanametalli ümber töödelda aitava ettevõtte Cronimet Nordic juht Eva Pedjak.
Itaalia tahab kiireid otsuseid naftasanktsioonide osas, mõned riigid seisavad vastu
Itaalia peaminister Mario Draghi ärgitas Euroopa Liitu jätkama sanktsioonidega Venemaa toornafta suhtes ja võtma vastu kiireid otsuseid kuuenda sanktsioonipaketi osas.
Itaalia peaminister Mario Draghi ärgitas Euroopa Liitu jätkama sanktsioonidega Venemaa toornafta suhtes ja võtma vastu kiireid otsuseid kuuenda sanktsioonipaketi osas.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.