• OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−0,85%39 644,71
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,58
  • OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−0,85%39 644,71
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,58
  • 18.11.97, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kaalupiiridega peab arvestama

CF & S Agendid

Artikkel jätkub pärast reklaami

- Hind: 16 600 kr
- Etteteatamisaeg: 1--2 päeva
- Veoaeg: 5--10 päeva
- Makseaeg: 14 päeva alates kauba laadimise päevast

Artikkel jätkub pärast reklaami

- Märkused: transport 40jalase konteineriga
Skaneksped
- Hind: 16 800--17 600 kr
- Etteteatamisaeg: 1 päev

Artikkel jätkub pärast reklaami

- Veoaeg: 4--5 päeva
- Makseaeg: 0--30 päeva sõltuvalt tellija reitingust
- Märkused: haagise pikkus 13,6 m, maht 88 m³, kaal ei ületa 24 tonni
Võru Trans

Artikkel jätkub pärast reklaami

- Hind: 17 600 kr
- Etteteatamisaeg: 2 päeva
- Veoaeg: ca- 4 päeva

Artikkel jätkub pärast reklaami

- Makseaeg: lepingu korral 14 päeva
- Märkused: tarnetingimus FCA--DDU, maksimaalne koorma kaal 24 tonni, kauba tellija vastutab ülekaalu eest ja maksab kõik lisakulud
EE Trans
- Hind: 18 000 kr

Artikkel jätkub pärast reklaami

- Etteteatamisaeg: 1 päev
- Veoaeg: 5 päeva
- Makseaeg: 14 päeva
Tallinna Autoveod

Artikkel jätkub pärast reklaami

- Hind: 18 600 kr
- Etteteatamisaeg: 6 tundi
- Veoaeg: 3--4 päeva

Artikkel jätkub pärast reklaami

- Makseaeg: 14 päeva
Nurk TS
- Hind: 19 500 kr
- Etteteatamisaeg: 2--3 päeva

Artikkel jätkub pärast reklaami

- Veoaeg: 4--5 päeva
- Makseaeg: 14 päeva jooksul pärast transpordidokumentide esitamist
- Märkused: koorma kaal ei tohi ületada 24 tonni
Kommentaar

Artikkel jätkub pärast reklaami

Puidukoorma kaal. Võru Trans on lisanud pakkumusse klausli: kauba tellija vastutab ülekaalu eest ja maksab kõik lisakulud. Sellise enesekaitse on põhjustanud situatsioon, et kaalude vähesuse tõttu on paljud koormad lubatud 24 tonnist kogemata või teadlikult raskemad. Arvestada saab ligikaudse reegliga, mille järgi mahub täiskoormasse märga puitu 30 tihumeetrit ja kuiva puitu 45 tihumeetrit.
Raskema koormaga vahelejäämise võimalus on eelkõige Leedu ja Poola teedel, kus teostatakse tihti kontrollkaalumisi. Ülekaalust tingitud trahvid võivad ulatuda 1500 Saksa margani (12 000 krooni). Hakkama saab ka 100 Saksa margaga (800 krooni), kui maksta mustalt.
Tartu--Kieli marsruudi eripära. Odavaim pakkumine puidukoorma transpordiks Tartust Kieli on 40jalast konteinerit ja meretransporti kasutaval CF & S Agentide ASil. Meretransport on odavam, aga ainult Kieli puhul, kuhu Tallinnast läheb otse laev.
Kohalike autovedajate teostatav kauba laialivedu on Saksamaal väga kallis. Kui sihtpunkt asub keset Saksamaad, võib mereveo hinnale teist sama palju juurde arvestada. Seetõttu ongi Saksamaa südames asuvatele tellijatele odavam kaup Eesti autovedajaga saata.
Veoaeg. Merevedu pakkuv CF & S Agentide AS on ainsana pakkunud veoaega, mis võib ületada ka viit päeva. Probleem oli laeva väljumise graafikus. Kui koorem ei olnud valmis teisipäeval, Kieli laeva väljumise ajal, pidi ootama järgmisel teisipäeval väljuvat laeva. Maismaaveoga võrreldes pika veoaja probleem laheneb, sest Tallinna--Kieli laevaliini opereeriv AS Travend paneb käiku ka teise laeva, mis väljub Tallinnast reedeti.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 4 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele