• OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2250,67%45 608,04
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2250,67%45 608,04
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • 06.01.98, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Aasta alguses maksab transport vähem

Aasta alguses on transpordi maksumus aasta keskmisest hinnatasemest mõnevõrra madalam. Saksamaa tehased ei ole uue aasta tellimusi veel jõudnud täita. Seetõttu pole vedajatel piisavalt koormaid Saksamaalt Eestisse. Prognooside kohaselt tõuseb kuu aja jooksul veo hind umbes 100 Saksa marka.
Eestist Saksamaale sõltub täiskoorma transpordihind palju juhusest. Endiselt on Eestist väljuvaid koormaid tunduvalt vähem kui sissetulevat kaupa. Seetõttu pole eksportvedudel autovedajate eesmärk kasumi teenimine, vaid võimalike väheste kulutustega Saksamaale jõudmine.
Suuremate ekspedeerimisfirmade hindades põhjustab lähema kahe kuu jooksul hinnakorrektsiooni ka uute lepingute sõlmimine autovedajatega.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele