• OMX Baltic0,00%0,00
  • OMX Riga0,00%0,00
  • OMX Tallinn0,00%0,00
  • OMX Vilnius0,00%0,00
  • S&P 5000,00%0,00
  • DOW 300,00%0,00
  • Nasdaq 0,00%0,00
  • FTSE 1000,00%0,00
  • Nikkei 2250,00%0,00
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,12
  • OMX Baltic0,00%0,00
  • OMX Riga0,00%0,00
  • OMX Tallinn0,00%0,00
  • OMX Vilnius0,00%0,00
  • S&P 5000,00%0,00
  • DOW 300,00%0,00
  • Nasdaq 0,00%0,00
  • FTSE 1000,00%0,00
  • Nikkei 2250,00%0,00
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,12
  • 09.03.98, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reklaamituru kasv jätkub

Balti Meediateabe ASi juhataja Margo Veskimägi ütles, et reklaamituru maht kasvas eelmisel aastal tegelikes hindades 43 protsendi võrra. Eestis investeerisid firmad reklaami 1997. aastal kokku keskmiselt 400 krooni ühe elaniku kohta, mis on kümneid kordi väiksem võrreldes arenenud riikidega.
Neljandat aastat järjest oli suurim reklaamija Eesti turul Procter & Gamble, järgnesid Unilever, Philip Morris ja Wrigley's. Mitu aastat teisel kohal olnud Dandy langes viiendaks ja uus tegija esikuuikus on Ritabell.
Enim reklaamitud tooteliigid eelmisel aastal olid sigaretid, järgnesid tööpakkumised, sõiduautod ja laiatarbekaubad. Üks põhjus, miks sigaretid tõusid mullu enimreklaamitud tooteliigiks, oli tänavu jõustunud reklaamiseadus, mis piiras otsese sigaretireklaami.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Võrreldes 1996. aastaga langes enim raadio turuosa (üle 2 protsendi) ja kasvas ajalehtede turuosa (1,4 protsenti). Televisioon säilitas oma turuosa kümnendikulise täpsusega.
Käesolevaks aastaks ennustab Balti Meediateabe AS reklaamituru kasvu kuni 35 protsenti, kusjuures jätkub raadio allakäik ja televisiooni ning kuukirjade tõus. Ajalehtede turuosa peaks jääma samale tasemele.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 14 p 11 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele