Olümpia sviidid ka lihtsamatele inimestele.
Hotelli Olümpia kõige kallimad toad asuvad 13. korrusel. Kõik kaheksa kahetoalist sviiti on erinevad ja ristitud värvitoonide järgi kalliskivide nimedega.
Olümpia müügijuhi Mare Terri sõnul soovitakse kõige enam tubasid vaatega vanalinnale ja merele. Tema sõnul võtavad eestlased seejuures sviidi reeglina vaid aastavahetuse ajal, kui kehtivad soodushinnad. «Muul ajal elavad tubades välismaa ärimehed.»
Tubades on peatunud näiteks Hillary Clinton, Ukraina peaminister, Prodigy, Alla Pugat?ova. «Kuid on ka tulnud inimesi ilma eelneva tellimuseta,» lisab Terri. «Vaatavad hinnakirja ja otsustavadki sviidi kasuks.»
Ööpäev Olümpia sviidis maksab 3700 krooni, kaks väiksemat sviiti maksavad 3200 krooni. Lisaks standardvarustusele on tubades kliimaseade, miniseif, faks ja video. Samuti saab ärimees toas oma lap-top'i ühendada Internetiga. Ärikõnesid võib võtta kasvõi vannitoast.
Palace'i luksnumber maksis 2 mln.
Palace'i neljatoalises sviidis pole küll ööbinud popstaare, küll aga Katari vabariigi suursaadik ja Türgi president. Eelmisel nädalal Tallinnas käinud Scooter eelistas presidendisviidist tuhande krooni võrra odavamat saunaga sviiti.
Palace'i kalleimat tuba kasutatakse hotelli turundusjuhi Kersti Vaino sõnul peamiselt konverentsisaalina või korraldatakse seal äripartneritele õhtusööke. Presidendisviidi nõupidamisteruumi tunni üür on 350 krooni.
Hotelli direktor Feliks Mägus ei taha rääkida oma rahakate klientide kentsakatest soovidest, küll aga meenutab ta, et üks külalistest pidas kummaliseks, kui talle taheti hommikusöök sviidis serveerida.
Presidendisviidi ehitamine maksis ligi kaks miljonit krooni. Paljud imestavad, kuhu see raha küll pandud on, pole siin ju kullast kraane ega WC-potte, räägib Mägus.
Sviidis on lisaks neljale toale ka köök ning tuba külalise abilisele. Sviidis on kuus telefoni, köögis nõudepesumasin, mikrolaineahi, külmkapp ja minibaar. Loomulikult televiisorid, video ja töötoana sisustatud toas arvuti, printer ja faks.
Seotud lood
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.
Enimloetud
5
Investor ootaks madalamat hinda
6
Ka Villig avas oma padeliäri
Hetkel kuum
Investor ootaks madalamat hinda
Lisatud Põlvamaa ettevõtete TOP
Tagasi Äripäeva esilehele