• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Maksuvõlad tirivad Inrekot pankrotti

    Tallinna maksuameti andmeil on maksuameti nõue ligi 54 miljonit krooni, millest põhivõlga on üle 24 miljoni krooni ja intresse üle 29 miljoni krooni. Maksuameti andmeil ei ole Inreko Laeva AS alates eelmise aasta suvest sentigi maksuvõlga maksnud. Tallinna linnakohus teeb Aveal Okerni pankroti väljakuulutamise suhtes otsuse juunikuus.
    Inreko Laevaga on jõudnud asi loogilise lõpuni, ütles maksuameti peadirektor Kalev Järvelill. «Nii kaua, kuni nad oma jooksvaid maksuvõlgasid tasusid, hoidsime neid lihtsalt elus,» kommenteeris Järvelill. «Neid iga hetk pankrotti lasta poleks olnud mingi küsimus,» märkis ta.
    Maksuamet peab nüüd tegema kohtule taotluse lugeda Inreko Laeva ASi asemel võlgnikuks Aveal Okerni, ütles Aivar Sool Tallinna maksuametist. Ta ei välistanud, et Inreko Laeva omanikud tahtsid ärinime muutes maksuvõlgniku kadunuks kuulutada ja pankroti korral avalikkusele välja käia tundmatu firma nime.
    Inreko Laeva ASi suuromanik Enn Rohula kinnitas, et ta ei tea Tallinna maksuameti pankrotiavaldusest ega pankrotimenetluse algatamisest midagi. «Rääkige meie juristiga,» oli Rohula napisõnaline, kuid möönis, et ta on Inreko Laeva võlgadest teadlik.
    Inreko kontsernist välja kasvanud Lindaliini ASi jurist Alar Mikenberg ei vaielnud vastu väitele, et ärinime vahetus tehti Inreko kui tuntud nime imago säilitamise nimel. «Kuna Inreko Laeval ei ole enam oma osaluse kaudu kontrolli Inreko kontserni tütarettevõtete üle, siis ei olnud enam vaja ka säilitada Inreko nime,» põhjendas Mikenberg.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Henry Auväärt: kes jääb praegusajal töötuks?
Hiljutine tööandjate küsitlus viitab, et värbamisrallile lähikuudel veel pidurit ei tõmmata, kirjutab CVKeskus.ee turundusjuht Henry Auväärt.
Hiljutine tööandjate küsitlus viitab, et värbamisrallile lähikuudel veel pidurit ei tõmmata, kirjutab CVKeskus.ee turundusjuht Henry Auväärt.
Hiina telefonitootja avab elektriautode tehase
Hiina nutitelefonide valmistaja Xiaomi ehitab riigi pealinna Pekingisse tehase, kus saab aastas toota 300 000 elektriautot, vahendab Reuters.
Hiina nutitelefonide valmistaja Xiaomi ehitab riigi pealinna Pekingisse tehase, kus saab aastas toota 300 000 elektriautot, vahendab Reuters.
Raamatupidamisbüroode TOP 2: uisuta sinna, kus litter saab olema, mitte sinna, kus ta oli
BDO Eesti tegi tänaseks edu toonud põhimõttelised muudatused ära kolm-neli aastat tagasi, ütles firma juhtiv partner ja tegevjuht Sulev Luiga.
BDO Eesti tegi tänaseks edu toonud põhimõttelised muudatused ära kolm-neli aastat tagasi, ütles firma juhtiv partner ja tegevjuht Sulev Luiga.
Raadiohommikus: muljed Dubai Expolt, räägime ka Rail Balticu hetkeseisust
Hommikuprogrammi saatejuht Hando Sinisalu saabus äsja Dubai Expo maailmanäituselt ja vahendab saates muljeid ning intervjuusid Eesti ettevõtjatega. Kuulame intervjuusid ETS-Nordi juhi Urmas Hiie, Yanu baarirobotite asutaja Alan Adojaaniga ning EASi Dubai esindaja Ege Devoni ja Expo Eesti paviljoni äriesindaja Jaan Kelderiga.
Hommikuprogrammi saatejuht Hando Sinisalu saabus äsja Dubai Expo maailmanäituselt ja vahendab saates muljeid ning intervjuusid Eesti ettevõtjatega. Kuulame intervjuusid ETS-Nordi juhi Urmas Hiie, Yanu baarirobotite asutaja Alan Adojaaniga ning EASi Dubai esindaja Ege Devoni ja Expo Eesti paviljoni äriesindaja Jaan Kelderiga.