• OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 2250,45%44 994,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,34
  • OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 2250,45%44 994,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,34
  • 06.07.98, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Austria raskendab Itaalia vedusid

Austria transiitvedude piiramine on muutnud transpordi Itaaliast autovedajale keerulisemaks ja kliendile kallimaks.
Kuna tavalised Austria veoload on praeguseks lõppenud, saab Austria territooriumi läbida vaid CEMT-lubadega (neid on Eesti vedajatel 64) või rongiga (auto rongi platvormil). Veofirma saab juurde ühe maanteeveo transiitloa, kui on läbinud Austria territooriumil kaks edasi tagasi otsa rongiga. Rongitransport läbi Austria maksab veokile aga 1100 Saksa marka. Enamiku sellest lisakulust peab kinni maksma klient.
Teine võimalus Itaaliast kaupa tuua on sõita Austriast mööda, Ungari ja Sloveenia kaudu. Nii lisandub aga mitu piiriületust.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Graafikus kajastuv hinnalangus võrreldes detsembriga on tingitud jõulueelsest suurest transpordinõudlusest.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele