Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Swed ei võta Hansat üle

    Intervjuu Swedbanki presidendi Reinhold Geijeriga

    Seda ma ei saa öelda, see on ärisaladus. Me peame vestlema teiste võimalike investoritega, kes võivad olla need, kes ostavad ära meie üleliigsed aktsaid. Nii et ma ei või hinda öelda.
    Me peame arutama juhatusega, milline on hea aktsionäride struktuur. Meie tahame säilitada aktsia likviidsust. Me tahame, et aktsia oleks huvitav, ligimeelitav. Ei saa öelda, mitu protsenti aktsiatest peaks olema vabalt kaubeldav, sest Swedbanki puhul on näiteks niimoodi, et vaid 10% aktsiaist on vabalt kaubeldav, kuid aktsionäre on palju. Niisiis on tähtsam aktsionäride arv kui protsent.
    Meie huvi on õppida teineteiselt. Me soovime Hansapangale head turupositsiooni, nagu on Swedbankil Rootsis. Me tahame liitu Hansapangaga. Hansapanga puhul on hea tema turupositsioon, samuti väga head inimesed, kes seal töötavad. Meile meeldib väga, et töötajad on motiveeritud töötamaks hea panga ehitamise nimel. Inimesed on väga ambitsioonikad ja haritud.
    Meie tahame olla ikka partnerid, mitte liita panka. Meie näeme eelisena asjaolu, et Hansapank on kohalik, rahvuslik ja Balti pank ning ka kohalike investorite käes.
    Ma oleksin üllatunud, kui kõik Hansapangas oleks hästi, nii pole see ka meil.
    See ei ole minu asi ja ma ei oska sellele vastata. Seda peab arutama Hansapanga nõukogu.
    Ei, sellist plaani meil ei ole. Seda peab aja jooksul arutama nõukogu.
    Hansapanga nime all. Hansapank on Balti pank. On muidugi alasid, kus me saame koos töötada.
    Minu ettekujutus on, et Swedbanki klient tunneks end Hansapangas kui Swedbanki pangavõrgus. Et klient ei tunnetaks mingit piir Eesti ja Rootsi vahel. Ja ka vastupidi.
    Mina ei saa sellele vastata. Minu meelest peab tegevus olema konstruktiivne, mitte hävitav. Tegelikult on see Hansapanga juhatuse asi.
    Nad saavad ise hakkama.
    Peab olema realistlik kogu maailma majanduse osas ning minu arvamus selle kohta on pessimistlik. Aasia kriis avaldas halba mõju tervele maailmale, Vene kriisil on rohkem psühholoogiline mõju. Börsi kohta ei oska keegi midagi öelda.
  • Hetkel kuum
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Aktsia, mis tegi 2400 dollarist miljoni
Miljoni dollari suuruse aktsiaportfelli loomiseks ei ole vaja omada riskantseid kiire kasvuga tehnoloogiaaktsiaid, ühe aktsia valik võib olla kõik, mis on vajalik suure finantsportfelli loomiseks.
Miljoni dollari suuruse aktsiaportfelli loomiseks ei ole vaja omada riskantseid kiire kasvuga tehnoloogiaaktsiaid, ühe aktsia valik võib olla kõik, mis on vajalik suure finantsportfelli loomiseks.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Eesti üks paremaid juhte: uhke tunnistada, et olen palju vigu teinud “Juhi juttude” värskes saates Annika Arras
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Robotit arendav Eesti idufirma kaasas 1,5 miljonit eurot
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Tartu automüüja ostab kodulinna konkurendi
Peugeot’ ja Fiati edasimüüja Ascar Tartu OÜ ostab samuti ülikoolilinnas tegutseva Carring ASi, mis tegeleb Alfa Romeo, Jeep’i ja Opelite müügiga.
Peugeot’ ja Fiati edasimüüja Ascar Tartu OÜ ostab samuti ülikoolilinnas tegutseva Carring ASi, mis tegeleb Alfa Romeo, Jeep’i ja Opelite müügiga.