• OMX Baltic0,26%292
  • OMX Riga0,14%911,7
  • OMX Tallinn−0,07%1 892,87
  • OMX Vilnius0,22%1 262,82
  • S&P 5000,00%6 699,4
  • DOW 300,00%46 590,41
  • Nasdaq −0,93%22 740,4
  • FTSE 1000,56%9 568,25
  • Nikkei 225−1,35%48 641,61
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,25
  • OMX Baltic0,26%292
  • OMX Riga0,14%911,7
  • OMX Tallinn−0,07%1 892,87
  • OMX Vilnius0,22%1 262,82
  • S&P 5000,00%6 699,4
  • DOW 300,00%46 590,41
  • Nasdaq −0,93%22 740,4
  • FTSE 1000,56%9 568,25
  • Nikkei 225−1,35%48 641,61
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,25
  • 20.10.98, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Treilerkaup pääseb uuest aastast laevaga Inglismaale

ArgoMann Ferry Service'i uus ro-ro-laev väljub Inglismaa Harwichi sadamast reede lõunal ja jõuab Tallinna esmaspäeva lõunal. Seega kulub transiidiks vaid nädalavahetus. Ekspordiks laev nii hästi ei sobi, sest esmaspäeva pärastlõunal Tallinnast väljudes jõuab ta Harwichi alles reede hommikul. Tõenäoliselt jäävad laevalt mahavõetavad treilerid sadamasse seisma ka nädalavahetuseks.
Kauba impordiks Inglismaalt on ArgoManni uus liin väga kiire, ekspordiks ta nii mugav ei ole. Osakoormate puhul on aga palju mugavam hakata kasutama konteinerite asemel treilereid. Praegu saab Inglismaale laevaga kaupa vedada vaid Eesti Merelaevanduse (EML) konteinerlaevaga.
Saksamaalt kaupa vedades kasutaksin aga ikkagi Travendi või EMLi Kieli laevaliine. Saksamaalt on Kieli kaudu mugavam kaupa tuua kui läbi Saksamaa loodenurgas asuva Cuxhaveni.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele