Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Estonian Air võib asuda koostööle SASiga

    Estonian Airi omanikfirma Maersk Airi asepresident avalike suhete alal Marita Pedersen kinnitas reedel, et Taani Maersk Air astub Star Alliance'i assotsieerunud liikmeks 28. märtsil 1999. Star Alliance'i liikmed on Skandinaavia lennufirma SAS, Saksa lennukompanii Lufthansa, Kanada rahvuslik lennufirma Air Canada, USA lennufirma United Airlines, Brasiilia lennukompanii Varig ja Tai lennufirma Thai Airways International.
    Eesti lennuameti peadirektor Toomas Peterson peab tõenäoliseks, et Maersk Airi ühinemisel Star Allliance'iga läheb sama teed ka Estonian Air. Eesti lennufirma liitumisel Star Alliance'iga tekivad Estonian Airil tihedamad partnerlussuhted SASiga, kellega on seni olnud tüliküsimuseks Tallinna--Stockholmi ja Tallinna--Kopenhaageni lendude jagunemine.
    Samas jääb Soome lennukompanii Finnair, kellega Estonian Air on seni teinud koostööd Tallinna--Helsingi lennuliinil, teise lennundusühendusse One World.
    Estonian Airi asepresident Toomas Leis ütles, et firma kaalub erinevaid kommertskoostöö variante ja Star Alliance on vaid üks võimalikest partneritest. Ta lisas, et Star Alliance'i ja One Worldi kõrval on ka Hollandi lennufirma KLM ja Swissair Group.
    «Täpsemalt ma praegu midagi öelda ei saa,» ütles Leis. Tema väitel langetab Estonian Air oma otsuse Maersk Airist sõltumata.
    Toomas Petersoni sõnul hakkab maailma lennunduses lähiajal toimuma huvitavaid asju. Aktiivne integratsioon toimub üle maailma ja väikesed lennufirmad, mille hulka võib arvata ka Maersk Airi, peavad hakkama üheskoos tegutsema, lisas ta.
    Toomas Leis rääkis, et koos Finnairi ja Läti firmaga Air Baltic avab Estonian Air tänavu Tallinna--Riia lennuliini. Ta tunnistas, et maailmas konkureerivad omavahel suured lennufirmade grupid ja üksiktegijatel pole tulevikku. «Eesmärk on saada partnerite kaudu ligipääs ka sellistele turgudele, kuhu me ise ei lenda ja mille jaoks meie käed praegu lühikeseks jäävad,» põhjendas Leis ühinemisläbirääkimisi suuremate ühendustega.
    Estonian Air on selle aasta kümne kuu tulemuste põhjal kahjumis, kui suures, keeldus Leis ütlemast. Ta väitis, et Estonian Air täidab erastamisel võetud kohustuse ja jõuab järgmise aasta lõpuks kasumisse. Estonian Airi eelmise aasta kahjum oli 56 miljonit krooni, mis oli 30 miljonit krooni väiksem kui 1996. aastal. Lennufirmas töötab 380 inimest.
    Estonian Airi omanikud on Maersk Air (49% aktsiatest), Eesti riik (34%) ja Balti Cresco Investeerimisgrupi AS (17%).
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Netflix sai miljoneid kliente juurde, kuid aktsia langes ikka
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
LHV tippjuht lahkub ametist
LHV Groupi nõukogu kutsub ametist tagasi juhatuse liikme, riskijuhi Martti Singi. Ühtlasi lahkub Singi samas ajaraamis ka LHV Panga juhatuse liikme ja riskijuhi kohalt.
LHV Groupi nõukogu kutsub ametist tagasi juhatuse liikme, riskijuhi Martti Singi. Ühtlasi lahkub Singi samas ajaraamis ka LHV Panga juhatuse liikme ja riskijuhi kohalt.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Novira Capitalil sai Riias valmis ärikvartal
Eesti kinnisvaraarendaja Novira Capital ja Leedu investeerimisfondi Evernord Real Estate Fund III koostöös valmis Riia kesklinnas 70 miljonit eurot maksma läinud ärikvartal Novira Plaza.
Eesti kinnisvaraarendaja Novira Capital ja Leedu investeerimisfondi Evernord Real Estate Fund III koostöös valmis Riia kesklinnas 70 miljonit eurot maksma läinud ärikvartal Novira Plaza.
Vallandatud Tallinna Hambakliiniku juht: tahtsin ise ammu lahkuda
“Mõni aasta tagasi sain aru, et niipea, kui linnajuhtkond muutub, ei hakka keegi süvenema asja sisusse", ütles Maksim Volkov, keda uus Tallinna võim kolmapäeval SA Tallina Hambakliinik juhi kohalt vallandas.
“Mõni aasta tagasi sain aru, et niipea, kui linnajuhtkond muutub, ei hakka keegi süvenema asja sisusse", ütles Maksim Volkov, keda uus Tallinna võim kolmapäeval SA Tallina Hambakliinik juhi kohalt vallandas.