Isegi parimad kodumaise reklaami jaoks tehtud plaanid võivad viltu minna, kuid vigu saab vältida.
Tihti ei suuda kodumaise reklaami tegijad vastu panna kiusatusele saada tuntuks, esinedes ise enda valmistatud telereklaamiklippides või kasutades trükireklaamis endast või oma pereliikmetest tehtud fotosid.
Selline teguviis on ohtlik, sest enamik kohalikke reklaamitegijaid ei ole piisavalt autoriteetsed isikud toodete tutvustamiseks.
Teine viga. Kui ei suudeta tagada piisavat kaubaga varustatust, et rahuldada reklaamiga tekitatud nõudlust, kaotab reklaamija rohkem kui potentsiaalse kaubakäibe suurenemise, sest raha, mis reklaamile kulutati, on raisatud ning firma hea maine kahjustatud.
Kolmandaks. Ei tasu kulutada liiga palju mittekommerts-reklaamile.
Heategevuslikud üritused ja mittetulundusorganisatsioonid ootavad alati toetusi.
Eriti raske on ära öelda reklaamist keskkooli aastaraamatutes, kirikubuklettides, kehakultuuriürituste programmides ning seltside ja korporatsioonide publikatsioonides. Harva osutuvad sellised reklaamid tulutoovaks.
Kui otsustatakse reklaami paigutada sellistesse kohtadesse, nimetagem seda «toetus heategevusorganisatsioonile», mitte reklaamikuluks.
Autor: Rain Teimann