• OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,14%39 706,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,09
  • OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,14%39 706,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,09
  • 05.01.99, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reklaamija eksib

Isegi parimad kodumaise reklaami jaoks tehtud plaanid võivad viltu minna, kuid vigu saab vältida.
Tihti ei suuda kodumaise reklaami tegijad vastu panna kiusatusele saada tuntuks, esinedes ise enda valmistatud telereklaamiklippides või kasutades trükireklaamis endast või oma pereliikmetest tehtud fotosid.
Selline teguviis on ohtlik, sest enamik kohalikke reklaamitegijaid ei ole piisavalt autoriteetsed isikud toodete tutvustamiseks.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Teine viga. Kui ei suudeta tagada piisavat kaubaga varustatust, et rahuldada reklaamiga tekitatud nõudlust, kaotab reklaamija rohkem kui potentsiaalse kaubakäibe suurenemise, sest raha, mis reklaamile kulutati, on raisatud ning firma hea maine kahjustatud.
Kolmandaks. Ei tasu kulutada liiga palju mittekommerts-reklaamile.
Heategevuslikud üritused ja mittetulundusorganisatsioonid ootavad alati toetusi.
Eriti raske on ära öelda reklaamist keskkooli aastaraamatutes, kirikubuklettides, kehakultuuriürituste programmides ning seltside ja korporatsioonide publikatsioonides. Harva osutuvad sellised reklaamid tulutoovaks.
Kui otsustatakse reklaami paigutada sellistesse kohtadesse, nimetagem seda «toetus heategevusorganisatsioonile», mitte reklaamikuluks.
Autor: Rain Teimann

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 13 p 23 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele