• OMX Baltic0,11%294,73
  • OMX Riga−0,02%916,74
  • OMX Tallinn−0,14%1 985,82
  • OMX Vilnius0,34%1 233,02
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,15%9 283,29
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • OMX Baltic0,11%294,73
  • OMX Riga−0,02%916,74
  • OMX Tallinn−0,14%1 985,82
  • OMX Vilnius0,34%1 233,02
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,15%9 283,29
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • 20.04.99, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kummilaskja käsi väriseb vähem

Peatumine on kindlam juba seetõttu, et politseipatrull võib abi kutsuda ja nii rullitakse kusagil üle tee nn siil, mis kummid läbi torkab, või laotakse üles improviseeritud tõke. Tõenäoliselt üritatakse leida ka mõni lahke veoautojuht, kes oma sõiduriista tee peale põiki pööraks.
Need on siiski leebemad variandid. Politseiauto võib eest ära sõitvat autot tee äärde sundides selle hoopis teelt välja suruda. Ning lõpuks on politseinikel lubatud püstol kabuurist välja kiskuda ja auto rehvid läbi lasta. Laskmise juures pole välistatud, et kuul maanteele või vastu velge põrgates suunda ei muuda ja teekonda kihutaja kuklas ei lõpeta. Praktika näitab, et see pole ainult teoreetiline võimalus.
Tõsi, oskamatust kohtab patrullivate politseinike puhul üha harvem. Autojuhid on saanud õpetust Soomes koolitatud instruktorite käe all, ka laskmistreeningud on vaatamata majanduslikele võimalustele professionaalsemad kui miilitsapäevadel.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele