• OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,05%893,37
  • OMX Tallinn0,14%2 069,46
  • OMX Vilnius0,3%1 201,12
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,43%8 760,96
  • Nikkei 225−1,09%40 045,11
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,12
  • OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,05%893,37
  • OMX Tallinn0,14%2 069,46
  • OMX Vilnius0,3%1 201,12
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,43%8 760,96
  • Nikkei 225−1,09%40 045,11
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,12
  • 01.06.99, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Protsent varguse ohvrit ei huvita

Arvestades autode hiigelmassi, mis iga päev Rocca al Mare kaubanduskeskuse ees peatub, pole see, et kolm autot kuus ei lahku sealt omaniku soovil, mingi alus appikarjeks. Seda enam, et kauplus peaks tegelema kauplemise, mitte kaupluse ees seisvate autode valvamisega.
Ometi on igale omanikule tema auto kallis. Teisalt pole ka Tallinna suurkauplused mingid keldripoed, mille ees poekülastaja autot teistest raske eristada.
Vaatamata tuhandetele külastajatele päevas ja sellest tulenevale hiigelkäibele ei ulatu poekülastajate autod seni turvakaamerate vaatevälja, autosid pole kaemas ka turvamehe silm.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Mida turvamehe ja -kaamera silm suudab, on hästi näha kaubanduskeskuse ühe osa, Maksimarketi sees. Varguste arv on suudetud nii suure müügipinnaga kaupluse kohta viia minimaalseks, politseile on varguste kohta esitatud tänavu üle paarisaja avalduse. Paraku ei kuulu kaupluseesine poe sisemust turvava ESSi töökohustuste hulka.
Üks lahendus, mis autovargusi tuntavalt vähendaks, oleks valvatava parkla rajamine. See ei peakski hõlmama kogu hiigelsuurt parkimisplatsi ning olema parkijale sunduslik. Küll võiks poekülastajal olla võimalus valida, kas maksta parkimistasu ja olla auto säilimises kindlam või riskida kalli auto kaotamisega. See ei lähe jällegi kokku kaupluse omanike senise ideoloogiaga, kes pooldavad hõlpsasti, kiiresti ning tasuta kasutatavat parklat.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 16 p 4 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele