• OMX Baltic0,35%301,06
  • OMX Riga−0,05%892,51
  • OMX Tallinn0,66%2 082,41
  • OMX Vilnius0,36%1 206,79
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 100−0,25%8 801,36
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,99
  • OMX Baltic0,35%301,06
  • OMX Riga−0,05%892,51
  • OMX Tallinn0,66%2 082,41
  • OMX Vilnius0,36%1 206,79
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 100−0,25%8 801,36
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,99
  • 07.09.99, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Maiben sai õiguse linnavalitsuse vastu

Tartu linnavalitsuse linnasekretär Jüri Mölder ütles, et tõenäoliselt kaebab linnavalitsus ringkonnakohtu otsuse edasi riigikohtusse.
Maibeni esindaja, vandeadvokaat Kalev Bachmann nentis, et kuigi ringkonnakohus tegi linnavalitsusele ettepaneku asi taas läbi vaadata, pole enam seaduslikku alust bussifirma Tarbus aktsiate müügi lepingut tühistada. Tartu linnavalitsus jõudis sõlmida Favora Transpordiga Tarbuse aktsiate müügilepingu 2 mln krooni eest kolm päeva enne kaebuse esitamist kohtusse.
Maibeni osanik, ASi Alexela Oil juhatuse esimees Juhan Kolk ütles, et omanikud pole veel otsustanud, kas Maiben hakkab linnalt tagasi nõudma konkursil osalemiseks tehtud kulutusi.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tartu linnavalitsus jättis 3 mln krooni suuruse Maibeni pakkumuse aktsiate müügikonkursil välja põhjendusega, et see ei vasta erastamistingimustele. Maiben soovis enne aktsiate ostmist viia Tarbuses läbi täiendav audit.
Kütuseärimehele Aivo Pärnale kuuluv Favora Transport müüs juulis Tarbuse kaugliinibussid konkurentfirmale Sebe. Viimase turuosa kasvas pärast kaugliinide ülevõtmist Tallinna--Tartu bussiliinil umbes 60 protsendini.
Tarbuse peadirektor Valter Keis ütles, et Favora Transport pole rikkunud garantiisid säilitada ettevõttes 3 aastaks vähemalt 300 töökohta ja jätkata 5 aasta jooksul tegevust bussiettevõttena. «Me ei rikuks garantiid isegi siis, kui jätkaks tegevust ühe bussiga,» rääkis Keis. Keis ütles, et Tarbus sooritab praegu juhuvedusid ja kavatseb osaleda linnaliinide teenindamise konkursil.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 12 p 22 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele