• OMX Baltic0,23%293,21
  • OMX Riga0,61%890,71
  • OMX Tallinn−0,03%1 863,38
  • OMX Vilnius0,09%1 137,94
  • S&P 5002,13%5 638,94
  • DOW 301,65%41 488,19
  • Nasdaq 2,61%17 754,09
  • FTSE 1001,05%8 632,33
  • Nikkei 2250,72%37 053,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%93
  • OMX Baltic0,23%293,21
  • OMX Riga0,61%890,71
  • OMX Tallinn−0,03%1 863,38
  • OMX Vilnius0,09%1 137,94
  • S&P 5002,13%5 638,94
  • DOW 301,65%41 488,19
  • Nasdaq 2,61%17 754,09
  • FTSE 1001,05%8 632,33
  • Nikkei 2250,72%37 053,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%93
  • 07.09.99, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Maiben sai õiguse linnavalitsuse vastu

Tartu linnavalitsuse linnasekretär Jüri Mölder ütles, et tõenäoliselt kaebab linnavalitsus ringkonnakohtu otsuse edasi riigikohtusse.
Maibeni esindaja, vandeadvokaat Kalev Bachmann nentis, et kuigi ringkonnakohus tegi linnavalitsusele ettepaneku asi taas läbi vaadata, pole enam seaduslikku alust bussifirma Tarbus aktsiate müügi lepingut tühistada. Tartu linnavalitsus jõudis sõlmida Favora Transpordiga Tarbuse aktsiate müügilepingu 2 mln krooni eest kolm päeva enne kaebuse esitamist kohtusse.
Maibeni osanik, ASi Alexela Oil juhatuse esimees Juhan Kolk ütles, et omanikud pole veel otsustanud, kas Maiben hakkab linnalt tagasi nõudma konkursil osalemiseks tehtud kulutusi.
Tartu linnavalitsus jättis 3 mln krooni suuruse Maibeni pakkumuse aktsiate müügikonkursil välja põhjendusega, et see ei vasta erastamistingimustele. Maiben soovis enne aktsiate ostmist viia Tarbuses läbi täiendav audit.
Kütuseärimehele Aivo Pärnale kuuluv Favora Transport müüs juulis Tarbuse kaugliinibussid konkurentfirmale Sebe. Viimase turuosa kasvas pärast kaugliinide ülevõtmist Tallinna--Tartu bussiliinil umbes 60 protsendini.
Tarbuse peadirektor Valter Keis ütles, et Favora Transport pole rikkunud garantiisid säilitada ettevõttes 3 aastaks vähemalt 300 töökohta ja jätkata 5 aasta jooksul tegevust bussiettevõttena. «Me ei rikuks garantiid isegi siis, kui jätkaks tegevust ühe bussiga,» rääkis Keis. Keis ütles, et Tarbus sooritab praegu juhuvedusid ja kavatseb osaleda linnaliinide teenindamise konkursil.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele