• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Prantslased laiendavad Elva autoklaasitehast

    Elvexi juhatuse esimehe Andi Kasaku kinnitusel suureneb seni autode esiklaase tootnud ettevõtte käive pärast küljeklaaside tootmishoone tööle hakkamist kuni kolm korda.
    Uue tsehhi esimeses käivitusetapis saab tööd 35 inimest. Praegu töötab Elvexis üle 70 inimese.
    Tartu ehitusfirma AS Linnaehitus peab eile alustatud rohkem kui 4000 ruutmeetri suuruse tootmispinnaga hoone tellijale üle andma 1. mail. Autode küljeklaaside tootmisliin käivitub juuli keskel.
    «Uude tsehhi tuleb ka klaasitükeldusliin,» täpsustas Kasak. «Seni oleme ostnud mõõtulõigatud klaasi sisse.»
    «Kontserni juhtidel on äärmiselt suur usaldus Eesti, Elvexi ja siin töötavate inimeste vastu,» põhjendas Kasak Saint-Gobaini otsust rajada Elvasse teine tehas. «Oluline argument oli ka soodne kulusituatsioon Eestis.»
    Kontsernisisese töökorralduse alusel hakkab Elvex tootma autode küljeklaase vaid tagavaraosade turule, nagu praegu toodetakse esiklaasegi. Kasaku prognoosi kohaselt läheb 99,9 protsenti küljeklaasidest eksporti. Esiklaasidest läheb praegu eksporti 95 protsenti.
    Elvex alustas autode esiklaaside tootmist 1991. aastal. Praegu valmistab ettevõte esiklaase 190 automargile. Kasak ei välistanud, et tulevikus võib Elvex toota ka tagaklaase. Elva autoklaasitehas omab ISO 9002 sertifikaati.
    Elvexi eelmise aasta käive oli 78 miljonit ja kasum 12 miljonit krooni. Tänavu prognoositakse käibe ja kasumi kasvu umbes 15 protsenti.
    Eelmise aasta augustist kannavad Elvexi klaasid maailma suurima autoklaaside tootja, Prantsusmaa emafirma Saint-Gobaini kaubamärki Sekurit. Samas säilitas Elvex õiguse ka oma kaubamärgile Elvex. Saint-Gobain omandas kogu Elvexi aktsiapaki 1996. aasta alguses.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Jah, nüüd tuleb seljad kokku panna!
Riik hankijana peaks praeguses keerulises majanduskeskkonnas, kus kõikvõimalikku laadi turutõrked on igapäevane nähe, olema töö teostaja suhtes mõistlik ja paindlik, kirjutab Äripäev juhtkirjas. Liigne bürokraatia, nagu me juhtkirjades sageli meelde tuletame, ei tule ühelgi ajal kasuks, kriisis aga on selle mõju hukutav.
Riik hankijana peaks praeguses keerulises majanduskeskkonnas, kus kõikvõimalikku laadi turutõrked on igapäevane nähe, olema töö teostaja suhtes mõistlik ja paindlik, kirjutab Äripäev juhtkirjas. Liigne bürokraatia, nagu me juhtkirjades sageli meelde tuletame, ei tule ühelgi ajal kasuks, kriisis aga on selle mõju hukutav.
Tallinna börs alustas uut nädalat kukkumisega
Tallinna börs langes täna koos ülejäänud Euroopa turgudega. Enim kukkusid kodubörsil PRFoodsi, Silvano Fashion Groupi ja Ekspress Grupi aktsiad.
Tallinna börs langes täna koos ülejäänud Euroopa turgudega. Enim kukkusid kodubörsil PRFoodsi, Silvano Fashion Groupi ja Ekspress Grupi aktsiad.
Coop Panga tippjuht: usaldust tuleb treenida
Juhtidel peaks olema julgust usaldada oma töötajaid ning juhul kui eesmärgid täidetakse, siis peaks andma präänikut, mitte piitsa, rääkis Coop Panga riskijuht Heikko Mäe.
Juhtidel peaks olema julgust usaldada oma töötajaid ning juhul kui eesmärgid täidetakse, siis peaks andma präänikut, mitte piitsa, rääkis Coop Panga riskijuht Heikko Mäe.
Raadiohommikus: Eesti suurim pank ja tööstuste kriisiplaanid
Teisipäevases Äripäeva raadio hommikuprogrammis räägime lisaks sõja mõjudele ka kasvavate intressimäärade ja kiire hinnatõusu tagajärgedest nii ettevõtetele kui tarbijatele.
Teisipäevases Äripäeva raadio hommikuprogrammis räägime lisaks sõja mõjudele ka kasvavate intressimäärade ja kiire hinnatõusu tagajärgedest nii ettevõtetele kui tarbijatele.
Viimse hetkeni ellujäämist lootnud ettevõte heitis hinge
13. reedel läks lõplikult pankrotti pika ajalooga Eesti ekspedeerimisfirma Mep Trans, mille omanik Denis Belov kõigest kaks nädalat tagasi ütles, et olukord pole veel täiesti lootusetu. „Võitleme,” ütles Belov siis.
13. reedel läks lõplikult pankrotti pika ajalooga Eesti ekspedeerimisfirma Mep Trans, mille omanik Denis Belov kõigest kaks nädalat tagasi ütles, et olukord pole veel täiesti lootusetu. „Võitleme,” ütles Belov siis.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.