Äsja Eestisse jõudnud uus Volkswagen Polo astub soliidsemaks muutunud välimusega kannale sõsarmudelile Borale, olles samas oma eelkäijast isegi odavam.
Kui uus Volkswagen Polo tänaval vastu sõidab, on esmapilgul üsna raske taibata, et tegemist on väikeautoga. Passatile ja Borale sarnased suured, siledate klaasidega esituled jätavad igati soliidse mulje, suured, punase varjundiga tagatulede paneelid meenutavad aga klass kogukamat Golfi.
Veelgi suuremad muudatused on toimunud auto salongis. Viimistlusmaterjalid on kohased pigem keskklassi autole, samuti on täiesti uus Polo kahetoonilise armatuuri disain. Sisse istudes vaatavad spidomeetrilt vastu kaks ümmargust näidikuplokki sarnaselt New Beetle'iga, kadunud on Volkswageni igivana trend disainida armatuurid laiaks ja püstiseks. Omapärane keskkonsool algab juba esiklaasi juurest, tuues raadionupud käeulatusse ja jättes piisavalt ruumi ka jalgadele.
Tagaistujal on ruumiga nii nagu neljaukselisel väikeautol ikka: istuma mahub sinna ka piisavalt kogukas inimene, kuid suure jalanumbriga sõitjal on ukseava kitsa alaosa tõttu sisse-välja käimine üsnagi vaevarikas.
Uue Polo lisavarustus on rikkalikum, loetelu on eelkäijaga võrreldes pea kaks korda pikem. Sinna mahuvad asjad, mida üldjuhul peetakse väikeautole kohatuks. Kui on vaid soovi ja raha, saab juurde tellida ABS-pidurid, elektroonilise diferentsiaali lukustuse (EDS), vihmatsensori koos automaatselt tumenevate peeglitega, kliimaseadme, püsikiiruse fiksaatori jne.
Ehkki Polo baashinnad on jäänud samaks, on baasvarustusse lisandunud roolivõimendi ja kõlarid, mis muudab auto tegeliku hinna umbes 10 000 krooni võrra odavamaks. Baashinnad algavad jätkuvalt 129 000 kroonist ja lõpevad 164 000 krooniga.
Ka mootorivalikus on uuendusi. Kadunud on 1,6-liitrine bensiinimootor, mida asendab sama võimsusega 1,4-liitrine. Kokku on 1,4-liitrisi jõuallikaid kolm varianti: 60, 75 ja 100 hj. Loetelule lisandub ka 1,0-liitrine, 50hobujõuline bensiinimootor ning kaks 1,9 liitrist diiselmootorit.
Polo Classic ja Polo Variant jäid esialgu välisest facelift'ist ilma. Küll aga hakati ka neile paigaldama sama sisu mis luukpäraga Pololegi.