• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 07.01.00, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Polo muutus soliidsemaks tasuta

Äsja Eestisse jõudnud uus Volkswagen Polo astub soliidsemaks muutunud välimusega kannale sõsarmudelile Borale, olles samas oma eelkäijast isegi odavam.
Kui uus Volkswagen Polo tänaval vastu sõidab, on esmapilgul üsna raske taibata, et tegemist on väikeautoga. Passatile ja Borale sarnased suured, siledate klaasidega esituled jätavad igati soliidse mulje, suured, punase varjundiga tagatulede paneelid meenutavad aga klass kogukamat Golfi.
Veelgi suuremad muudatused on toimunud auto salongis. Viimistlusmaterjalid on kohased pigem keskklassi autole, samuti on täiesti uus Polo kahetoonilise armatuuri disain. Sisse istudes vaatavad spidomeetrilt vastu kaks ümmargust näidikuplokki sarnaselt New Beetle'iga, kadunud on Volkswageni igivana trend disainida armatuurid laiaks ja püstiseks. Omapärane keskkonsool algab juba esiklaasi juurest, tuues raadionupud käeulatusse ja jättes piisavalt ruumi ka jalgadele.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagaistujal on ruumiga nii nagu neljaukselisel väikeautol ikka: istuma mahub sinna ka piisavalt kogukas inimene, kuid suure jalanumbriga sõitjal on ukseava kitsa alaosa tõttu sisse-välja käimine üsnagi vaevarikas.
Uue Polo lisavarustus on rikkalikum, loetelu on eelkäijaga võrreldes pea kaks korda pikem. Sinna mahuvad asjad, mida üldjuhul peetakse väikeautole kohatuks. Kui on vaid soovi ja raha, saab juurde tellida ABS-pidurid, elektroonilise diferentsiaali lukustuse (EDS), vihmatsensori koos automaatselt tumenevate peeglitega, kliimaseadme, püsikiiruse fiksaatori jne.
Ehkki Polo baashinnad on jäänud samaks, on baasvarustusse lisandunud roolivõimendi ja kõlarid, mis muudab auto tegeliku hinna umbes 10 000 krooni võrra odavamaks. Baashinnad algavad jätkuvalt 129 000 kroonist ja lõpevad 164 000 krooniga.
Ka mootorivalikus on uuendusi. Kadunud on 1,6-liitrine bensiinimootor, mida asendab sama võimsusega 1,4-liitrine. Kokku on 1,4-liitrisi jõuallikaid kolm varianti: 60, 75 ja 100 hj. Loetelule lisandub ka 1,0-liitrine, 50hobujõuline bensiinimootor ning kaks 1,9 liitrist diiselmootorit.
Polo Classic ja Polo Variant jäid esialgu välisest facelift'ist ilma. Küll aga hakati ka neile paigaldama sama sisu mis luukpäraga Pololegi.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 4 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele