Eile uue kõneteenuste kaubamärgi 'et' kasutusele võtnud Eesti Telefon loodab veebruari lõpuks kehtestada uued hinnapaketid, millega teenused erakliendile kallinevad ja ärikliendile odavnevad, kirjutab Eesti Päevaleht.
'Era- ja äripaketid on soojad ja ootavad ahjust väljavõtmist, kuid nende väljatoomise aeg sõltub kokkuleppest teede- ja sideministeeriumiga,' ütles Eesti Telefoni Teleteenuste direktor Valdo Kalm. Ministeerium ja valitsus on siiani keeldunud telefoni hinnamuutusi kinnitamast, sest Eesti Telefon ei soovi tutvustada ministeeriumile ja valitsusele oma kümne aasta tegevusplaani varasemas mahus. Kalm ei välistanud, et läbirääkimised jätkuvad pärast telekommunikatsiooniseaduse riigikogus vastuvõtmist.
Eesti Telefon hakkab veebruari lõpust pakkuma 'et' kaubamärgi all mitut uut teenust. Üheks neist on võimalus pidada telefonikõnesid ühe Eesti Mobiiltelefoni (EMT) kliendi numbriga tavapärasest ligi kaks korda odavama minutitariifiga. Koduliini nime kandva teenuse kasutamiseks tuleb tasuda 65kroonine liitumistasu, millele lisandub 12kroonine kuumaks, üt-les Kalm. Seejärel saab teenust kasutav klient helistada ühele EMT mobiiltelefoni numbrile 2,5kroonise minutitariifiga tavalise 4,53 krooni asemel ning mobiiltelefoninumbri omanik saab helistada 2,5kroonise minutihinnaga Koduliini kasutavale Eesti Telefoni kliendile.
Teise uue tootena toob ET turule suurklientidele mõeldud kõnesidelahenduse, mis võimaldab ühendada ühtsesse võrku ettevõtte peakontori, osakonnad ja harukontorid, kes saavad lühinumbrite abil pidada omavahel tasuta kõnesid.
Artikkel jätkub pärast reklaami