Samuti loobub WSJ oma traditsioonilisest must-valgest formaadist ja liigendab tekstitulbad värviliste fotodega.
Finantsuudiste ja -info kompaniile Dow Jones kuuluv ajaleht loodab aastaks 2003 tõsta oma lugejate arvu 3 miljonile.
WSJ rünnak tuleb ajal, mil FT on teinud eduka sissemarsi USA turule, kus FT on kahe aastaga lugejate arvu kolmekordistanud 100 000-le.
WSJ tellijate arv on praegu 2,37 miljonit, võrreldes FT 441 000ga, kuid Euroopa turul domineerib jätkuvalt Pearsonile kuuluv Briti väljaanne. Euroopas on FT tiraazh 323 000 ja WSJ-l 83 000.
Lehed on kibedad konkurendid ka online-uudiste alal. WSJ.com on tasuline, FT.com tasuta, kuid esimese arvele tuleb kuus keskmiselt 69 miljonit külastust võrreldes FT 21 miljoniga.
Nüüd võimaldab WSJ Euroopas oma tellijatele online-teenust aasta aega tasuta. «On teatud grupp inimesi, kes tahavad mõlemat teenust,» ütles Dow Jonesi juht Peter Kann, kes ei usu, et online paberlehe ükskord välja tõrjub.
«Tõsist mõttetihedat analüüsi on paberilt palju parem lugeda,» ütles Kann. Küll aga kolib online'i üle börsiinfo ja statistika.
Autor: ÄP
Seotud lood
Kulla hind tõusis kolmandas kvartalis viimase kaheksa aasta kiireimas tempos, jõudes septembris ka värskete rekorditeni. Kas praeguses tõusutsüklis on kullal veel ruumi kallineda ja mis saab edasi järgnevatel aastatel?
Enimloetud
5
Investor ootaks madalamat hinda
6
Ka Villig avas oma padeliäri
Hetkel kuum
Investor ootaks madalamat hinda
Lisatud Põlvamaa ettevõtete TOP
Tagasi Äripäeva esilehele