Emori bränditurunduse osakonna juhataja Aivar Voog ütles, et uuringu käigus selgitati ettevõtete mainekus kahe parameetri alusel - kuidas suhtuvad inimesed ettevõtte tegevusse ja kui tugev neile see ettevõte tundub.
«Koos Saku Õlletehasega on mainekuse tipus AS Kalev, nende vahe on väga väike,» rääkis Voog.
Mainekuselt järgnevad Kalevile Eesti Mobiiltelefon, Rakvere Lihakombinaat, Rannila Profiil, Eesti Coca-Cola Joogid, Tallinna Kaubamaja, Estline ja Tallinna Sadam.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Emori üle-Eestilise uuringu käigus küsitleti 1000 inimest vanuses 15-74 aastat.
Kaardistatud ettevõtete nimekirja aluseks oli Äripäevas avaldatud 80 suurima käibega ettevõtte nimekiri.
Autor: BNS