• OMX Baltic0,1%300,32
  • OMX Riga−0,43%889,13
  • OMX Tallinn−0,24%2 063,57
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 100−0,01%8 821,98
  • Nikkei 225−0,56%39 587,68
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,35
  • OMX Baltic0,1%300,32
  • OMX Riga−0,43%889,13
  • OMX Tallinn−0,24%2 063,57
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 100−0,01%8 821,98
  • Nikkei 225−0,56%39 587,68
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,35
  • 25.04.00, 11:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Auku sõites kutsu kohale politsei

Juhul, kui teel on suur ja sügav auk ning mõni jupp auto küljest ära kukub, tuleb toimida nagu liiklusõnnetuse korral, sõnas liikluspolitsei büroo juhtivinspektor Villu Vane.
Vane sõnul tuleb sel juhul kohale kutsuda politsei ja sündmus kohapeal fikseerida, sest siis tekib mingi reaalne võimalus teevaldajalt kahjutasu nõuda. Selliseid pretsedente on olnud ning autojuhid on neis ka võitjaks jäänud, märkis Vane. Kui pretensioon alles järgmisel päeval esitada, pole enam midagi teha, lisas ta.
Kruusatee on aga reeglina pehmemate aukudega ning lõhub masinat ühtlasemalt. Vead ei pruugi selguda mitte pärast esimest sõitu, vaid alles hiljem, tõestada on midagi sellisel juhul väga raske, lausus Vane.
Kruusatee kehv seisukord põhjustab kahte liiki ohte: lõhub autot ning võib põhjustada liiklusohtlikku olukorda - auto kaotab juhitavuse ja sõidab vastu puud. 'Tõtt öelda sellisel juhul ma küll ei tea, kes süüdi jääb, sest liikluseeskirjades on ka punkt, et kiirus tuleb valida vastavalt teeoludele,' lausus Vane.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Lubatud üksikud augud ja roopad võivad IV klassi tugimaanteel (200-1000 autot ööpäevas) olla sügavusega alla 5 cm, ülejäänud VI ja V klassi maanteedel (kuni 200 autot ööpäevas) alla 8 cm.
Põhjalikumalt loe homsest Äripäevast.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 9 p 20 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele