Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Veebidisaini pakkujaid Eestis üle kahesaja

    Eestis on 260 firmat või eraisikut, kes pakuvad veebidisaini. Vähemalt nii selgub neti.ee-st, kui võtta lahti kataloog ?Webidisain ja reklaam Internetis?. Samas puudub siinsetes otsingumootorites täiesti kataloog nimega ?Internetiturundus?. Laias laastus võib veebidisainifirmad liigitada kolme kategooriasse:
    Veebidisainile orienteeritud firmad. Siia alla kuulub enamik ülalmainitud kataloogis esindatud firmasid. Teenus on küllalt kitsalt piiritletud, hõlmates disaini, lihtsamat programmeerimist, osal juhtudel ka keerukamaid programmeerimistöid. Teenuse kvaliteet on varieeruv, ulatudes ühe koolipoisi ettevõtmistest professionaalsete ja kogemustega firmadeni.
    Reklaamiagentuurid. Tavameediale spetsialiseerunud reklaamiagentuurid, kes on oma muudele teenustele lisanud ka veebidisaini, pakkudes kliendile nii tava- kui ka virtuaalset meediat hõlmavaid reklaamistrateegiaid ja -kampaaniaid. Reeglina ei pa-
    ku keerukamaid tehnilisi lahendusi, vaid need ostetakse sisse.
    Terviklahendusi pakkuvad virtuaalse meedia agentuurid. Need võib omakorda jaotada kaheks ? tehnilistele ja turunduslahendustele orienteeritud teenusepakkujad. Siia kategooriasse kuuluvad firmad pakuvad reeglina kogu e-teenuste spektrit.
    Veebikeskkonna loomine on igale firmale teatud mõttes uus äriprojekt, mis nõuab investeeringuid ja millest oodatakse tulevikus nende investeeringute kas otsest või kaudset tasuvust. Iga projekt algab ideest ja selle alusel koostatud äriplaanist, et võimalikult täpselt paika panna ja kirjeldada idee, selle teostamise võimalused ja projekti väärtus firmale ehk tulevane kasu. Analoogselt peab ka veebikeskkonna loomine algama analüüsist ja projektist, et täpselt defineerida firma vajadused, probleemid ja eesmärgid ning nende alusel võimalikult detailselt kirjeldada erinevaid lahendusi ning nendeni jõudmise protsessi.
    Te tunnete oma ärivaldkonda. Kuid kas te suudate edukalt rakendada interneti võimalusi oma äri edendamiseks? Selle küsimuse peaks iga firmajuht endale esitama.
    Firmal tuleks veebikeskkonna loomisel otsida mitte teostajat, vaid koostööpartnerit, kes suudab lisaks ilusale disainile pakkuda ka omapoolset sisulist analüüsi, genereerida ideid ja pakkuda toimivaid turunduslahendusi. Veebilehekülje edu aluseks on eelkõige sisuline analüüs ja kandev idee, millele on üles ehitatud visuaalselt atraktiivne disain.
    Kõik partnerit otsides sõelale jäävad firmad tuleks ka neist kolmest põhimõttest lähtudes läbi kaaluda ja proovile panna ? kas nad suudavad teile tõestada, et nende pakutud lahendus vastab neile põhimõtetele, kas nad suudavad pakkuda ideid ja lahendusi?
    Veebifirma leitakse tavaliselt kas tehtud tööde või firma enda kodulehekülje kaudu. Eelkõige peaks endale partnerit otsides tähelepanu pöörama potentsiaalse partneri suutlikkusele pakkuda terviklahendusi: turundusuuringuid ja analüüsi, strateegia loomist ja arendust, vee-
    bikeskkonna loomist ning veebikeskkonna arendust ja hooldust.
    Valiku saab teha veebifirmade kodulehekülgi ja nende tehtud töid uurides. Kõige olulisemaks tuleks ilmselt pidada firma suutlikkust luua terviklikke kontseptsioone, samuti filosoofiat ning tööpõhimõtteid (kui neid on kirjeldatud). Ka varem tehtud tööd on soovitav kriitilise pilguga üle vaadata, et mitte lasta ennast petta pelgalt ilusast disainist.
    Eesmärgiks peaks olema just pikaajalise partneri leidmine, kes interneti võimalusi tundes ja neid efektiivselt kasutada osates suudab koostöös aidata tellijal saavutada talle vajalikke turunduslikke ja ärilisi eesmärke.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Tehnoloogiasektor sügavas languses: Nvidia kaotas oma väärtusest kümnendiku
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Järjekordne Telia MeetUp toimub juba 30. mail
30. mail avab Telia taas oma uksed Eesti ettevõtete esindajatele, et koos tehnoloogia-, IT- ja küberturvalisuse ekspertidega arutada päevakajalisi teemasid ning tehnoloogiaajastuga seotud väljakutseid. Sel aastal on fookusteemadeks küberturvalisus, IT-efektiivistamine ning kestlikkuse uued normid ja väljakutsed ettevõtetele.
30. mail avab Telia taas oma uksed Eesti ettevõtete esindajatele, et koos tehnoloogia-, IT- ja küberturvalisuse ekspertidega arutada päevakajalisi teemasid ning tehnoloogiaajastuga seotud väljakutseid. Sel aastal on fookusteemadeks küberturvalisus, IT-efektiivistamine ning kestlikkuse uued normid ja väljakutsed ettevõtetele.