AS Kalev esimese kvartali konsolideeritud kasum suurenes võrreldes eelmise aasta sama perioodiga üle 2,5 korra, moodustades kokku 5,3 miljonit krooni, mis on 1,7 miljonit enam, kui eelarves planeeritud, teatas Kalevi esindaja.
Kalev keskendub tänavu stabiilsele koduturule ja Balti turgudele. Teise turustusstrateegiana kaardistatakse võimalusi siseneda tulevikus suurema ostujõuga maiustusturgudele, erinevalt senisest masstootmisstrateegiast Ida suunas.
AS Kalev konsolideeritud käibeks kujunes 80,3 miljonit krooni, mis on võrreldes eelmise aasta esimese kvartaliga vähenenud 0,2%.
Ettevõtte konsolideerimata käibeks kujunes esimeses kvartalis 75,8 miljonit krooni, mis on võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 0,5% suurem.
Artikkel jätkub pärast reklaami
AS Kalev konsolideerimata kasum esimeses kvartalis suurenes võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 36%, moodustades kokku 5,5 miljonit krooni, mis on 1,9 miljonit enam, kui eelarves planeeritud.
AS Kalev konsolideerimata müügimaht esimeses kvartalis moodustas üle 1980 tonni, millest ligemale 30 % moodustas eksport.
AS Kalev juhataja Oliver Kruuda sõnul tuli ettevõtte kasum eelkõige aasta alguses käivitatud säästuprogrammist, mistõttu vähenesid turustuskulud ja üldhalduskulud. Samuti toimus kasumi suurenemine peamiselt tootmiskasumi arvelt.
'Ettevõttes käivitatud arendusnõukogu töö eesmärgiks on viia AS Kalev stabiilsesse kasumisse, mis tagaks AS Kalev aktsionäridele dividendide maksmise,' lisas Kruuda.
ASis Kalev on aasta alguses nõukogu loodud arendusnõukogu, mis on tänaseks välja töötanud ettevõtte efektiivsusele suunatud strateegilise arengukava, mille peamiste suundadena võib välja tuua tulemusele orienteeritud juhtimise, marketingile ja kaubamärgile orienteeritud arengu ja ettevõtte valmisoleku integratsiooniks Euroopa Liitu.
AS Kalev on turuliider, omades hetkel üle 45 % Eesti maiustuste koguturust.