• OMX Baltic−0,74%292,34
  • OMX Riga−0,03%910,46
  • OMX Tallinn−0,35%1 918,3
  • OMX Vilnius−0,79%1 255,4
  • S&P 5001,56%6 654,72
  • DOW 301,29%46 067,58
  • Nasdaq 2,21%22 694,61
  • FTSE 100−0,42%9 402,77
  • Nikkei 225−2,58%46 847,32
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%92,16
  • OMX Baltic−0,74%292,34
  • OMX Riga−0,03%910,46
  • OMX Tallinn−0,35%1 918,3
  • OMX Vilnius−0,79%1 255,4
  • S&P 5001,56%6 654,72
  • DOW 301,29%46 067,58
  • Nasdaq 2,21%22 694,61
  • FTSE 100−0,42%9 402,77
  • Nikkei 225−2,58%46 847,32
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%92,16
  • 04.07.00, 11:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Liinikonkurss võib viia Tallinnast trollid

Tallinna linnavalitsus kuulutab juuli lõpus pealinna kõikidele bussi- ja trolliliinidele uute operaatorite leidmiseks rahvusvahelise konkursi, mille tulemusena võib trolliliiklus 2002. aasta 1. jaanuarist sootuks kaduda,kirjutab Postimees.
Tallinna ühtse piletisüsteemi 60 bussi- ja 8 trolliliini lähevad linnajuhtide praeguse kava järgi konkursile piirkonniti, jaotatuna kaheksasse gruppi, kusjuures mõlema transpordiliigi liine on gruppides läbisegi.
Tallinna abilinnapea Priit Vilba hinnangul on täiesti võimalik, et konkursi tulemusel kaob pealinnast trolliliiklus. 'Troll ei tundu piisavalt konkurentsivõimeline, trolliga vedamise hind on võrreldes bussiveoga kallim, samuti on trolliliiklus kontaktliinidest sõltumise tõttu jäigem.'

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele