• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 11.10.00, 08:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hansa Liising võttis suurvedajalt 26 veokit

Hansa Liising võttis eile Eesti ühelt suuremalt autotranspordiettevõttelt SwedTrade tagasi 26 veokit, sest firma ei suuda täita oma liisingukohustusi, kirjutab Postimees.
Kella üheksa - poole kümne paiku vuras 26 veokit Tartu Ringtee autobaasist Tallinna poole, tagasi Hansa Liisingule, kes on liisinud masinaid aastate jooksul kapitalirendiga Eesti suurimale vedajale. Roolis istusid SwedTrade juhid.
Hansa Liising Eesti juhataja Gerd Krieger väitis Postimehele, et tegemist oli tavapärase rutiinse järelevalveprotseduuriga. 'Kliendi rendil olev liisingvara kuulub liisingufirmale ajahetkeni, mil kõik liisingumaksed on tasutud. Juhul kui klient ei suuda jooksvaid makseid tasuda, siis võtame selle vara tagasi ning realiseerime või leiame mingid muud lahendused.'
Kriegerile teadaolevalt ei kaasnenud veokite tagasivõtmisega mingeid pahandusi.

Artikkel jätkub pärast reklaami

'Klient oli makseraskustes ja teadis, mis on meie rutiinne protseduur.'
SwedTrade logistik Margus Sädemets ütles eile õhtul Postimehele, et ei soovi autode äraviimise põhjusi praegu kommenteerida. 'Sellest võiks rääkida mõne päeva pärast,' lausus ta.
Sädemetsa andmetel jätkavad SwedTrade masinad juba lähipäevil samades värvides ja sama ettevõtte kontrolli all ning ettevõte tasub liisinguvõlad ära.
Masinate äraviimine tuli SwedTradele üllatusena ja Sädemetsa hinnangul oli tegu suure Hansa Liisingu poolse veaga.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 12 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele