Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    SwedTrade nõuab kahjutasu

    SwedTrade?i esindaja, advokaat Marko Paabumetsa sõnul käsitleb SwedTrade?i eilne avaldus väljapressimist. ?Hansa Liisingu esindajad pressisid autojuhte ähvardades Belgias 26 autot välja,? rääkis Paabumets. ?Neil puudus selleks õigus, sest autod ei kuulunud Hansa Liisingule.?
    ?SwedTrade?il jäid Hansa Liisingu ebaseadusliku sekkumise tõttu kokkulepped oma partneri ees Belgias täitmata,? seletas Paabumets. ?Kuna SwedTrade on seetõttu kannatanud kahju, esitasime Hansa Liisingule kahjunõude 14 miljoni krooni ulatuses.?
    SwedTrade?i enda vastu on juba algatatud kaks kriminaalasja. Nädal tagasi esitas Hansa Liising majanduspolitseile avalduse algatada kriminaalasi Tartu veoautokeskusest OÜst Powertruck välja kasvanud SwedTrade?i endiste ja praeguste omanike vastu.
    Septembris algatas Tartu majanduspolitsei kriminaalasja SwedTrade?i käibemaksupettuse asjus.
    Hansa Liisingu emafirma ASi Hansa Capital juhatuse esimehe Mart Toominga sõnul said nad mitmest allikast tõsikindlat informatsiooni, et SwedTrade kavatseb Belgiasse ilma koormata saadetud 26 autot koos haagistega koha peal maha müüa. Seetõttu võeti ette liisitud autode päästmisoperatsioon ning masinad toodi Eestisse tagasi. Toominga andmeil olid autod liisitud läbi Hansa Capitali gruppi kuuluvate ettevõtete. Haagiste lühiajaline rent käis ASi Trailway Rental kaudu, mis kuulub pärast osaluse ostmist Powertruckilt täielikult Hansa Capitalile.
    ?Kui suur transpordiettevõte on viimase kolme-nelja kuu jooksul käinud neli korda käest kätte, siis on see selge kantimine,? põhjendas Tooming vajadust põhjalikult uurida SwedTrade?iga seonduvat. ?Kuigi me olime liisinguvõlglase SwedTrade?i maksekäitumise fookusesse võtnud, tuli ettevõtte kiire kantimine meile siiski üllatusena.?
    Mitme transpordifirma juhi sõnul sattus suurt külmikhaagiste parki omav SwedTrade makseraskustesse seetõttu, et nende põhiline tegevussuund ? kanakoibade vedu Venemaale ? kuivas kokku.
    SwedTrade?i praeguse omaniku Vahur Saare kinnitusel organiseeris ta lepingu, mille kohaselt pidi üks Saksamaa ekspedeerimisfirma hakkama SwedTrade?i autodega Euroopas vedusid tegema. ?Autod pidime Belgias vastavalt lepingutele ette andma,? seletas Saar. ?Lepingu eesmärk oli saada head renditulu ning maksta ära miljonitesse kroonidesse ulatuv liisinguvõlg.?
    Saare sõnul on vahepeal levinud jutt, nagu oleks autod plaanitud Aafrikasse müüa, nonsenss. ?Külmemas kliimas sõitmiseks ette nähtud veokid lähevad juba Kesk-Euroopa mägedes keema,? lisas Saar.
  • Hetkel kuum
Suur analüüs: maailmamajanduse jõujoonte murrangus pole Euroopa seis kiita
Maailmamajanduses annavad tooni Hiina, India ja laiemalt globaalse lõuna tõus ning USA jätkuva olulisuse valguses paistab suurima kaotajana Euroopa, kirjutab majanduspublitsist Liis Laidre Äripäeva essees.
Maailmamajanduses annavad tooni Hiina, India ja laiemalt globaalse lõuna tõus ning USA jätkuva olulisuse valguses paistab suurima kaotajana Euroopa, kirjutab majanduspublitsist Liis Laidre Äripäeva essees.
Saunumi käive kasvas, kahjum kahanes
Saunum Group lõpetas mulluse majandusaasta suurema käibe ja väiksema kahjumiga kui varem.
Saunum Group lõpetas mulluse majandusaasta suurema käibe ja väiksema kahjumiga kui varem.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: viie milli eest vaba aega, palun! “Ükskõik kui pees vahepeal asjad on, kõik läheb mööda.“
Suure Mi toitlustusäri tänavuse hooaja kalender on koos, retseptid on koos, kaarik on stardi- ja mina laskevalmis, kirjutab Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks, kes seekordses postituses pajatab ajast, rahast ja elutööst.
Suure Mi toitlustusäri tänavuse hooaja kalender on koos, retseptid on koos, kaarik on stardi- ja mina laskevalmis, kirjutab Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks, kes seekordses postituses pajatab ajast, rahast ja elutööst.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Genka ettevõtlusest: valin vähem raha ja rohkem vabadust
Henry Kõrvitsa ehk artistinimega Genka sõnul pole raha tema jaoks kõige olulisem. Tähtsam on oma aeg ja võimalus seda meelepäraselt veeta.
Henry Kõrvitsa ehk artistinimega Genka sõnul pole raha tema jaoks kõige olulisem. Tähtsam on oma aeg ja võimalus seda meelepäraselt veeta.
Tippjuhi tee avalikust häbipostist töövõiduni: süda jättis löögi vahele
Jaanika Altraja: rohepöördes õnnestumiseks tuleb vähendada ebavõrdsust
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ameerika RAM – üks auto kõikideks sõitudeks
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.
Suur reede raadios: Jüri Ratas Keskerakonna võimust pealinnas
Tallinnas on toimunud revolutsioon: üle kahe kümnendi püsinud Keskerakonna võim on otsas. Aga kas uus võimuliit leiab neljakesi ka ühisosa?
Tallinnas on toimunud revolutsioon: üle kahe kümnendi püsinud Keskerakonna võim on otsas. Aga kas uus võimuliit leiab neljakesi ka ühisosa?
Raadiohommikus: miljard Pärnusse, uut moodi Tallinn ja tippjuhi nipid
Hollandi ettevõte plaanib rajada Pärnusse miljard eurot maksva metanooli ja vesiniku tootmisüksuse. Mida linn asjast arvab, mida ootab ja mida kardab, räägib neljapäeval raadiohommikus linnapea Romek Kosenkranius.
Hollandi ettevõte plaanib rajada Pärnusse miljard eurot maksva metanooli ja vesiniku tootmisüksuse. Mida linn asjast arvab, mida ootab ja mida kardab, räägib neljapäeval raadiohommikus linnapea Romek Kosenkranius.