Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Valitsusel valmis strateegia kodanikele teenuste paremaks pakkumiseks
Rahandusministeerium esitab selle nädala jooksul valitsusele kodanikele suunatud avaliku halduse arendamise strateegia eelnõu.
Eelnõu peaks kodaniku suhtlemise riigiga kergemaks ja mugavamaks tegema. Teeninduskeskused koondaksid endas kõikide vahetult kodaniku teenindamisega seotud asutuste teenuste pakkumised nagu maksuamet, tööhõiveamet, kodakondsus-ja migratsiooniamet.
Rahandusministeeriumi riigihalduse osakonna juhataja Taavi Veskimägi ütles, et strateegia määratleb avalike teenuste kvaliteedistandardid, teenusekeskuste loomise idee, avalike teenuste erastamise ja ametnike motivatsioonimehhanismid. ?Kui seni on kodanik olnud riigi subjekt, siis meie ideaal on kodanik kui klient,? ütles Veskimägi.
Ette on nähtud konkreetsed rakendamise tähtajad ja rahasummad. Strateegia eelnõu ilmub rahandusministeeriumi koduleheküljele eeldatavalt neljapäeval.