Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Viskimüüja süüdistab reklaamiidee varguses
Avallone hinnangul sarnaneb neljapäeval esmakordselt ilmunud Canadian Goldi reklaam ?Mõistlik ajakasutus? Jim Beami reklaamiga, mida on mitu nädalat levitatud lisaks Eestile kokku üheksas Euroopa riigis.
Avallone juhi Aivar Merisalu sõnul on see näide, kuidas Eestis ei austata intellektuaalset omandit.
Merisalu hinnangul oleks reklaami autor, reklaamiagentuur Zoom, pidanud soliidse reklaamifirmana juhusliku kokkusattumise korral reklaamikontseptsiooni muutma.
Neljapäeval ilmus Postimehes ja Maalehes Canadian Goldi reklaam, mis kutsub üles viskit juues aega veetma ja neid hetki fotodele jäädvustama. Reklaamikampaania algatas hulgimüüja Dunker.
Analoogset ideed kandvad Jim Beami reklaamid on Eesti meedias ilmunud mitu nädalat. Reklaamide kujundajaks Eestis on Kiige reklaamibüroo, kontseptsioon pärineb rahvusvaheliselt reklaamiagentuurilt.
Autor: BNS