Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kliendid oleks Stockmanni liftis peaaegu lämbunud
Samas liftis viibinud Äripäeva töötaja sõnul istusid laupäeval kella 14 paiku paarkümmend minutit liftis kinni kolm last ja kaheksa täiskasvanut. Liftis oleva kellanupu vajutamise ning pika kellahelistamise peale keegi ei reageerinud, statsionaarset telefoni liftis polnud.
?Kannatasime seejärel veel 10 minutit, inimesed leemendasid higist ja vaevama hakkas õhupuudus,? selgitas kohalviibinu. Seejärel helistas ta mobiiltelefoniga infoliinile 1182, lasi ennast ühendada Stockmanni infolauaga ning palus abi.
Viis minutit pärast telefonikõnet kuulsid liftis olijad väljastpoolt hõikumist, millele ka vastu hüüdsid, kuid sellele ei järgnenud mingit reaktsiooni.
?Osa inimesi oli minestamise äärel, ühtegi õhuauku liftis ka polnud,? kirjeldas liftis kinni istunu olukorda. Seejärel helistati uuesti mobiiltelefoniga infoliinile 1182 ning lasti ennast ühendada kaubamaja infolauaga. Pärast teistkordset olukorrast teavitamist avasid Stockmanni turvamehed lifti uksed.
Stockmanni direktor Maisa Hakola sõnul on rikkis lift ära parandatud ning rohkem probleeme ei tohiks esineda. ?Selliseid asju kahjuks toimub mõnikord,? tõdes ta. Hakola sõnul on igas liftis kellanupp, millega saab kutsuda abi.
Hakola ei osanud kommenteerida, miks laupäeval keegi kellahelina peale kohe ei reageerinud ning inimesed päästeti liftist alles pärast kahte mobiilikõnet Stockmanni infolauda.
Autor: ÄP Online