• OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 2251,4%45 415,31
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,11
  • OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 2251,4%45 415,31
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,11
  • 23.01.01, 11:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

TV3 oli vaadatuim telejaam nii detsembris kui 2000. aasta kokkuvõttes

TV3 osakaal Eesti telekanalite vaatamisajast oli möödunud aasta kokkuvõttes uuringufirmade andmetel Eesti suurim, 31%.
TV3le järgnesid ETV (29%), Kanal 2 (22%) ja TV1 (17%).
Möödunud aastal vaatas keskmine televaataja telerit üle 29 tunni nädalas. Seda on peaaegu kaks tundi enam kui 1999. aastal. Tõusu võib kirjutada kesiste suveilmade arvele, mis võrreldes 1999. aasta erakordselt sooja ja päikeselise suvega vaatajaid märksa rohkem telerite juures hoidsid. Eesti telekanaleid (ETV, TV1, Kanal 2 ja TV3) vaadates veetsid eesti elanikud keskmiselt ligi 16 ja pool tundi nädalas.
TV3 köitis enim televaatajate meeli ka jõulude ja aastavahetuse ajal ning detsembrikuise teleuuringu kokkuvõttes. ETV suutis TV3 edestada vaid vana-aasta õhtul, samas kui 1. jaanuar oli taas TV3 päralt. Detsember oli TV3le keskmisest edukam kuu, mis kinnitab jätkuvat tõusutrendi.

Artikkel jätkub pärast reklaami

TV3 vaadatuimad saated ajavahemikus 29.11.2000-02.01.2001 olid mängufilm Helisev muusika (1. jaanuar, 218 000 vaatajat), Politseinädal (218 000) ja mängufilm Üksinda kodus (24. detsember, 210 000).

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele