• OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 225−0,63%45 017,69
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 225−0,63%45 017,69
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • 23.01.01, 15:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hansatee ei kipu saarte liinidele

Hansatee Grupi juhatuse esimehe Enn Pandi sõnul on tema kabinetis küll käinud inimesed ettepanekuga hakata sõitma mandri ja saarte vahel, ent Hansatee ei kipu konkureerima riigi dotatsioonil oleva firmaga.
Pandi sõnul peaks riik dikteerima, kui palju võib dotatsioonil töötav laevafirma kasumit saada. Ta tunnistas, et tegu pole mitte puhtalt äriliiniga vaid ka reginaalpoliitilise küsimusega, sest piletihinda ei saa väga palju tõsta. 'Riik peaks selgeks tegema, kas Saaremaa on Eesti osa või mitte,' leidis ta.
Pandi hinnangul peaks Saaremaa Laevakompanii omanikud ütlema, mitu sõitu eraldatud rahaga on võimalik teha ja siis kokku leppima, et tehakse näiteks kolm reisi päevas, mitte aga nii, et sõidetakse oktoobrini ja siis vaadatakse, mis edasi saab.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele