• OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,69%6 646
  • DOW 300,41%46 209,29
  • Nasdaq 1,14%22 516,16
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,04
  • OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,69%6 646
  • DOW 300,41%46 209,29
  • Nasdaq 1,14%22 516,16
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,04
  • 26.01.01, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Välimuselt on tegemist Toyota puhul täiesti uudse lahendusega, meenutades üldkujult veidi kevadel müügile jõudvat viieukselist Honda Civicut. Uued 1,5 ja 1,8-liitriste bensiinimootoritega autod jõuavad Jaapanis müügile juba tuleval nädalal, Euroopasse jõudmise aeg on seni veel lahtine.
Seda hirmu aga, et need Euroopasse ei jõuagi, ei ole. Toyota tehase esindajad panevad Euroopa turule väga suuri lootuseid, pealegi on kavas hakata seda autot tootma Inglismaal

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele