• OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2250,75%45 643,72
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2250,75%45 643,72
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • 08.02.01, 10:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Turunduskoda: jaanuaris oli vähem bännerreklaami

'Aasta algus võrreldes detsembrikuuga kujunes bännerreklaamiturul käivete osas küllaltki tagasihoidlikuks,' ütles Turunduskoja internetisuuna juht Mikk Mere täna.
'Turu maht langes jaanuaris eelmise kuuga võrreldes miljoni krooni võrra. Jaanuarikuu bännerreklaamituru reaalne rahaline käive oli umbes 1,2 miljonit krooni,' rääkis Mere.
Mere sõnul oli oli jaanuaris edukaimaks keskkonnaks Delfi - 23% (turuosa detsembris 28%), järgnesid Everyday - 16% ja Mega 14%.
'Internetis reklaamijaid oli jaanuaris kokku 157 ning suurimaks reklaamijaks Hansapank,' lisas Mere.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele