• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • 10.10.01, 00:00

Äärmused tagasid sajandilõpus edu

Üheks olulisemaks edu tagatiseks on olnud hea meeskonnatöö ning peaesindaja, ASi Silberauto igakülgne toetus. Loodud on klienditeeninduse eriüksus, kes pidevalt jälgib, et meie nägemus kliendi soovidest vastaks tegelikkusele. Tänu sellele oleme tööpäevadel avatud kella 8?20ni, et klient saaks auto kas enne või pärast tööd ära remontida, meil on oma autoabikeskus, mis kliente nõustab, käivitunud on kliendikaardisüsteem jne, jne. Lisaks pakume omafinantseeringut vastavalt kliendi soovidele. Näiteks võime koostada maksegraafiku nii, et klient maksab suvel rohkem, talvel vähem või vastupidi. Loomulikult ei saa alahinnata toodet ennast, sest läbi aegade hinnatud Mercedes on muutunud sportlikult konservatiivseks. Eriti möödunud aastal müügile jõudnud uus C-klass, mis tänavu on olnud meie enim müüdud auto. Samuti oleme püüdnud käia pidevalt ajaga kaasas, näiteks toimuvad meil tehasekoolitused ja -seminarid videokaamera ja TV vahendusel, DaimlerChrysleril on oma televisioon kahe kanaliga, millest ühest näidatakse autouudiseid, teises tutvustatakse uusi tooteid, meil on Ida-Euroopa moodsaimad teenindusseadmed jne. Me ei karda investeerida tulevikku ja kliendi heaolusse, sest klient on kuningas ja teda tuleb vajadusel kas või kätel kanda.
Möödunud aasta edu tagas peamiselt ettevõtte laienemine ja Ladade läbimüügi mitmekordistumine. Kui 1999 müüsime 114 sõiduautot, siis möödunud aastal ligi neli korda rohkem, ehk 426. See sai võimalikuks tänu Tartu salongi avamisele aasta alguses ja kui me mullu 11. septembril ka Tallinna salongi uksed lahti tegime, sai müük veelgi suurema hoo. Tänavu oleme müünud juba 9 kuuga ligi sada autot rohkem kui möödunud aastal kokku ja aasta lõpuks loodame ületada 700 auto piiri. See kinnitab, et Ladal on Eestis oma ostjaskond, kes ei tahagi muud autot. Ta on sellega harjunud, seda on odav ülal pidada, uute mootorite toitesüsteemid on väga ökonoomsed ja mõistagi tõsiasi, et auto maksab vähem kui mõnes poes jalgratas, on meie hinnatundlikule ostjale peamine argument.
Loomulikult ei saa firma olla edukas ainult tänu tootele, eeskätt teevad selle edukaks töötajad. Meie töölised on olnud aastaid hingega asja juures ja kui ma vanasti pidin palju asju ise korda ajama, siis nüüd ma kuulen mõnest probleemist alles mitu kuud hiljem. Inimesed tunnevad vastutust oma töö eest ja nad tunnevad ka kohustust võimalikud probleemid ise ära lahendada, et klient ei kannataks.
Möödunud aastal toimunud Peugeot 206 peadpööritav edu on kinnistanud nii meie klientide kui töötajate veendumust toote headusesse ja see annab jõudu edasi tegutseda. Ja loomulikult ei jää me loorberitele puhkama. Septembri lõpus sõlmisime ehituslepingu Tartusse uue 3000 ruutmeetri suuruse esinduse ehitamiseks, mis peaks uksed avama tuleva aasta aprillis. Samuti läheb täielikult uuendamisele meie kõige vanem, Sõpruse puiesteel asuv esindus. Viimase üldpind suureneb pärast renoveerimist 4000 ruutmeetrini ja lisaks uutele autodele hakkame müüma kinnises salongis ka kasutatud autosid.
Lähiaastatel ei näe ma ühtegi põhjust, miks meil peaks hakkama kehvemini minema. Pigem vastupidi. Tänavu tuli müügile sama edukas toode 307 näol ning ka järgmisel aastal on oodata mitmeid uusi mudeleid. Samuti on tehas hakanud meid rohkem usaldama ja kui kõik kulgeb plaanipäraselt, võime juba lähitulevikus rääkida sootuks uutest mõõtmetest Kommest Auto tegevuses.
See, et me mullu olime esimesed ja tänavu kolmandad, ei heiduta meid absoluutselt. Me oleme müünud stabiilselt hästi ja kasvude edetabelites ei saagi me olla esiridades. Mis saab aasta pärast, seda näitab juba aeg, esiridadest lahkuda me igatahes ei kavatse.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.07.24, 15:46
Eesti inimesed eelistavad suvel üha enam alkoholivaba õlut, siidrit või longdrinki
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele