Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Äärmused tagasid sajandilõpus edu

    Üheks olulisemaks edu tagatiseks on olnud hea meeskonnatöö ning peaesindaja, ASi Silberauto igakülgne toetus. Loodud on klienditeeninduse eriüksus, kes pidevalt jälgib, et meie nägemus kliendi soovidest vastaks tegelikkusele. Tänu sellele oleme tööpäevadel avatud kella 8?20ni, et klient saaks auto kas enne või pärast tööd ära remontida, meil on oma autoabikeskus, mis kliente nõustab, käivitunud on kliendikaardisüsteem jne, jne. Lisaks pakume omafinantseeringut vastavalt kliendi soovidele. Näiteks võime koostada maksegraafiku nii, et klient maksab suvel rohkem, talvel vähem või vastupidi. Loomulikult ei saa alahinnata toodet ennast, sest läbi aegade hinnatud Mercedes on muutunud sportlikult konservatiivseks. Eriti möödunud aastal müügile jõudnud uus C-klass, mis tänavu on olnud meie enim müüdud auto. Samuti oleme püüdnud käia pidevalt ajaga kaasas, näiteks toimuvad meil tehasekoolitused ja -seminarid videokaamera ja TV vahendusel, DaimlerChrysleril on oma televisioon kahe kanaliga, millest ühest näidatakse autouudiseid, teises tutvustatakse uusi tooteid, meil on Ida-Euroopa moodsaimad teenindusseadmed jne. Me ei karda investeerida tulevikku ja kliendi heaolusse, sest klient on kuningas ja teda tuleb vajadusel kas või kätel kanda.
    Möödunud aasta edu tagas peamiselt ettevõtte laienemine ja Ladade läbimüügi mitmekordistumine. Kui 1999 müüsime 114 sõiduautot, siis möödunud aastal ligi neli korda rohkem, ehk 426. See sai võimalikuks tänu Tartu salongi avamisele aasta alguses ja kui me mullu 11. septembril ka Tallinna salongi uksed lahti tegime, sai müük veelgi suurema hoo. Tänavu oleme müünud juba 9 kuuga ligi sada autot rohkem kui möödunud aastal kokku ja aasta lõpuks loodame ületada 700 auto piiri. See kinnitab, et Ladal on Eestis oma ostjaskond, kes ei tahagi muud autot. Ta on sellega harjunud, seda on odav ülal pidada, uute mootorite toitesüsteemid on väga ökonoomsed ja mõistagi tõsiasi, et auto maksab vähem kui mõnes poes jalgratas, on meie hinnatundlikule ostjale peamine argument.
    Loomulikult ei saa firma olla edukas ainult tänu tootele, eeskätt teevad selle edukaks töötajad. Meie töölised on olnud aastaid hingega asja juures ja kui ma vanasti pidin palju asju ise korda ajama, siis nüüd ma kuulen mõnest probleemist alles mitu kuud hiljem. Inimesed tunnevad vastutust oma töö eest ja nad tunnevad ka kohustust võimalikud probleemid ise ära lahendada, et klient ei kannataks.
    Möödunud aastal toimunud Peugeot 206 peadpööritav edu on kinnistanud nii meie klientide kui töötajate veendumust toote headusesse ja see annab jõudu edasi tegutseda. Ja loomulikult ei jää me loorberitele puhkama. Septembri lõpus sõlmisime ehituslepingu Tartusse uue 3000 ruutmeetri suuruse esinduse ehitamiseks, mis peaks uksed avama tuleva aasta aprillis. Samuti läheb täielikult uuendamisele meie kõige vanem, Sõpruse puiesteel asuv esindus. Viimase üldpind suureneb pärast renoveerimist 4000 ruutmeetrini ja lisaks uutele autodele hakkame müüma kinnises salongis ka kasutatud autosid.
    Lähiaastatel ei näe ma ühtegi põhjust, miks meil peaks hakkama kehvemini minema. Pigem vastupidi. Tänavu tuli müügile sama edukas toode 307 näol ning ka järgmisel aastal on oodata mitmeid uusi mudeleid. Samuti on tehas hakanud meid rohkem usaldama ja kui kõik kulgeb plaanipäraselt, võime juba lähitulevikus rääkida sootuks uutest mõõtmetest Kommest Auto tegevuses.
    See, et me mullu olime esimesed ja tänavu kolmandad, ei heiduta meid absoluutselt. Me oleme müünud stabiilselt hästi ja kasvude edetabelites ei saagi me olla esiridades. Mis saab aasta pärast, seda näitab juba aeg, esiridadest lahkuda me igatahes ei kavatse.
  • Hetkel kuum
Raivo Hein: sotsid valetavad alati, aga jõudu neile Tallinnas! Vene- ja Savisaare-aegsetel lahendustel olgu lõpp
Kuulates linnaelanike, ettevõtjate ja asjatundjate häält, on nüüd võimalik kujundada Tallinnast kaasaegsem ja elamisväärsem linn võrreldes senise bütsantslikkusega, kirjutab ettevõtja ja investor Raivo Hein vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Kuulates linnaelanike, ettevõtjate ja asjatundjate häält, on nüüd võimalik kujundada Tallinnast kaasaegsem ja elamisväärsem linn võrreldes senise bütsantslikkusega, kirjutab ettevõtja ja investor Raivo Hein vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
USA majanduskasvu pidurdumine kukutas aktsiaid
USA majanduse kasv esimeses kvartalis jäi märkimisväärselt alla nii eelmistele kvartalitele kui ka majandusanalüütikute prognoosidele, ehmatades langema ka aktsiaturud.
USA majanduse kasv esimeses kvartalis jäi märkimisväärselt alla nii eelmistele kvartalitele kui ka majandusanalüütikute prognoosidele, ehmatades langema ka aktsiaturud.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Teabevara on nagu ülikool
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Swedbank kaotas kasumit vähem kui SEB
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Bolti lobi ei läinud Euroopas läbi, uus direktiiv sai rohelise tule
Euroopa Parlament andis lõpliku heakskiidu uutele reeglitele, mis parandavad platvormide heaks töötavate inimeste töötingimusi.
Euroopa Parlament andis lõpliku heakskiidu uutele reeglitele, mis parandavad platvormide heaks töötavate inimeste töötingimusi.