• OMX Baltic−0,01%293,12
  • OMX Riga0,3%914,45
  • OMX Tallinn0,26%1 906,05
  • OMX Vilnius−0,19%1 261,88
  • S&P 5001,07%6 735,13
  • DOW 301,12%46 706,58
  • Nasdaq 1,37%22 990,54
  • FTSE 1000,52%9 403,57
  • Nikkei 2251,51%49 929,81
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,07
  • OMX Baltic−0,01%293,12
  • OMX Riga0,3%914,45
  • OMX Tallinn0,26%1 906,05
  • OMX Vilnius−0,19%1 261,88
  • S&P 5001,07%6 735,13
  • DOW 301,12%46 706,58
  • Nasdaq 1,37%22 990,54
  • FTSE 1000,52%9 403,57
  • Nikkei 2251,51%49 929,81
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,07
  • 18.10.01, 14:46
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Colgate-Palmolive ei lase ennast sõjast segada

Hoolimata terrorirünnakutest USAs ja käimasolevast sõjast ei kavatse Colgate-Palmolive järgmisel aastal vähendada Eestis kulutusi reklaamile. Ettevõte ei kavatse kusagil maailmas investeeringuid reklaamile vähendada, ainult USAs võib ettevõte käituda tagasihoidlikumalt.
Petras Masiulis PalmoliveŽi Riia esindusest ütles, et summa, mida Eestis ja ka teistes Balti riikides panustada kavatsetakse jääb käesoleva aasta tasemele.
Hinnanguliselt on Palmolive reklaamipaigutus olnud tänavu suurejooneline ja mahukam, kui konkurentidel, samuti panustas ettevõte rohkem, kui eelmisel aastal.
Colgate-Palmolive turustab Eestis hambapastat, hambaharju, seepe-sampoone, Ajaxi kaubamärgi alla majapidamise puhusastusvahendeid.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele