Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Colgate-Palmolive ei lase ennast sõjast segada
Hoolimata terrorirünnakutest USAs ja käimasolevast sõjast ei kavatse Colgate-Palmolive järgmisel aastal vähendada Eestis kulutusi reklaamile. Ettevõte ei kavatse kusagil maailmas investeeringuid reklaamile vähendada, ainult USAs võib ettevõte käituda tagasihoidlikumalt.
Petras Masiulis PalmoliveŽi Riia esindusest ütles, et summa, mida Eestis ja ka teistes Balti riikides panustada kavatsetakse jääb käesoleva aasta tasemele.
Hinnanguliselt on Palmolive reklaamipaigutus olnud tänavu suurejooneline ja mahukam, kui konkurentidel, samuti panustas ettevõte rohkem, kui eelmisel aastal.
Colgate-Palmolive turustab Eestis hambapastat, hambaharju, seepe-sampoone, Ajaxi kaubamärgi alla majapidamise puhusastusvahendeid.