Artikkel
  • Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Mazda maastur Eestis

    Mazda linnamaastur Tribute ilmus Euroopa avalikkuse ette juba 2000 kevadel Genfi autonäitusel. Möödunud suvel käis esimene näidismudel ka mööda Eestit ringi ning auto müügile jõudmine tundus vaid aja küsimusena. Aasta tagasi, kui Itaalias esitleti Tribute?i Euroopa autoajakirjanikele, selgus, et auto müügile jõudmisega läheb veel aega ning enne 2001 kevadet ta Balti turule ei jõua. Kevadisel Motorexil selgus aga, et Ameerikas toodetav Mazda Tribute on sealsel turul nii populaarne, et Põhja-Euroopa saab esimesed autod alles 2001 sügisel. Nii oligi. Sel nädalal toimus Mazda edasimüüjatele ja autoajakirjanikele Mazda Tribute?i Eesti esitlus. Paraku ei tekitanud kauaoodatud mudel diilerite silmis erilist rõõmusära. Kuni 2002 kevadeni on saadaval vaid kõige luksuslikum ja kallim versioon: nahksisu, kliimaseadme, automaatkäigukasti jms varustatud 3-liitrine V6 Exclusive, mille hind alates 459 900 kroonist. Sellise baashinnaga Eesti hinnatundlikule turule sisenemine ei ole diileritele just ülesanne kergete killast.
    Auto ise on aga tegija. Vähe sellest, et 197hobujõuline mootor vajutab hetkega selja istmesse, laseb maanteel kuni 200 km tunnikiirusega sõita, on Tribute ka mehe eest väljas maastikul. Kui valdavalt esisilla abil liikuval maasturil esirataste haare kaob, suundub vedu automaatselt kuni 50 ulatuses tagaratastele. Kui lülitada sisse keskdiferentsiaalilukk, tekib esi- ja tagarataste vahel pidev 50/50 veojõu jaotus. Sellises asendis ronis Tribute Männiku tankodroomil üles ka kõige järsematest mägedest ja tema võimekus oli muljetavaldav.
    Õnneks on samast autost tulemas ka odavamaid versioone. Kevadeks on oodata 2-liitrise mootori ja 5käigulise manuaalkäigukastiga autot ja seda nii nelik- kui ka esiveolisena. Milliseks kujunevad nende mudelite hinnad, pole esialgu veel teada, kuid loodetavasti jäävad need allapoole 400 000 piiri.
    ___________________________________________
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Karoli Niilus: riigihangetega saab aidata lahendada keskkonna- ja sotsiaalprobleeme
Riigihanked peidavad endas paljudele teadmata ressurssi – võimalust laiemalt toetada ühiskondlikku toimetulekut, kirjutab rahandusministeeriumi riigihangete ja riigiabi osakonna nõunik Karoli Niilus.
Riigihanked peidavad endas paljudele teadmata ressurssi – võimalust laiemalt toetada ühiskondlikku toimetulekut, kirjutab rahandusministeeriumi riigihangete ja riigiabi osakonna nõunik Karoli Niilus.
Modera kasvatas poole aastaga müüki 60%
Automüügitarkvara tootev Eesti ettevõte Modera kasvatas selle aasta esimesel poolel müüki 60%, ettevõtte tulu ulatus 654 846 euroni.
Automüügitarkvara tootev Eesti ettevõte Modera kasvatas selle aasta esimesel poolel müüki 60%, ettevõtte tulu ulatus 654 846 euroni.
Nelja Eesti juhi teed tippu - kriisiloits, ettemääratus ja õpetaja võimendus
Värskes Äripäeva raadio saates "Juhi jutud" võtame kokku kuulajate lemmiksaated ja nopime nendest välja neli põnevat kildu Eesti juhtidelt. Tänases saates saavad sõna Eesti suurima panga Swedbanki juht Olavi Lepp, 2020. aastal Eesti parimaks kooliks valitud Uulu põhikooli juht Egle Rumberg, noorim Tallinna börsi firmade juht ehk Arco Vara juht Miko-Ove Niinemäe ja LHV grupi juht Madis Toomsalu, kes pälvis tänavu tunnustuse parim juht.
Värskes Äripäeva raadio saates "Juhi jutud" võtame kokku kuulajate lemmiksaated ja nopime nendest välja neli põnevat kildu Eesti juhtidelt. Tänases saates saavad sõna Eesti suurima panga Swedbanki juht Olavi Lepp, 2020. aastal Eesti parimaks kooliks valitud Uulu põhikooli juht Egle Rumberg, noorim Tallinna börsi firmade juht ehk Arco Vara juht Miko-Ove Niinemäe ja LHV grupi juht Madis Toomsalu, kes pälvis tänavu tunnustuse parim juht.
Müüt versus tegelikkus: inimesed peavad keskklassiks tegelikkuses pigem jõukaid
Swedbanki Rahaasjade Teabekeskuse uuringust selgus, et inimeste ettekujutus keskklassist on hoopis midagi muud kui selle tegelikkus.
Swedbanki Rahaasjade Teabekeskuse uuringust selgus, et inimeste ettekujutus keskklassist on hoopis midagi muud kui selle tegelikkus.
Segadused Türgi sadamas: Eesti ettevõte kisti Venemaa viljavarguste skeemi
Türgi võimud on Ukraina prokuratuuri palvel kinni pidanud laeva, milles on ligi 7000 tonni Ukrainast pärit nisu. Kahtlustatakse, et tegu on Ukrainast varastatud teraviljaga. Veose tarnija on aga Tartus registreeritud ettevõte, mille juht on teatanud laevaomaniku väitel veose täielikku legitiimsust, kirjutab Logistikauudised.
Türgi võimud on Ukraina prokuratuuri palvel kinni pidanud laeva, milles on ligi 7000 tonni Ukrainast pärit nisu. Kahtlustatakse, et tegu on Ukrainast varastatud teraviljaga. Veose tarnija on aga Tartus registreeritud ettevõte, mille juht on teatanud laevaomaniku väitel veose täielikku legitiimsust, kirjutab Logistikauudised.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.