Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Ärritav reklaam arvutiekraanil

    Kuuldes arvuti taga tööd tegevate kolleegide sajatamist, ei saa päris kindel olla, et kõik sellest uuendusest rõõmu tunnevad.
    Hansapanga fantoom-bänner on üles riputatud mitmesse populaarsesse veebikeskkonda, sealhulgas portaalidesse ja meediaväljaannete lehekülgedele. Üle ekraani laotab see end siis, kui ühe neist lehekülgedest lahti jätate ja arvutiga kümme minutit midagi ei tee.
    See on üks innovatiivsetest lahendustest, mille Hansapank veebis reklaamimise võimaluste mitmekesistamiseks kasutusele on võtnud, räägib panga internetiturunduse osakonna juhataja Tanel Talve. Tema sõnul ei ole kampaania kohta negatiivset tagasisidet seni laekunud.
    Häirivaks osutub reklaam, mida inimene ei oska oodata, räägib Tele2 e-kommertsi juht Andres Jõesaar. "Kui reklaam ilmub meie ette ootamatult, võib selle mõju olla negatiivne vaatamata sellele, et see pälvib palju tähelepanu," tõdeb Jõesaar.
    Telereklaam pole vähem agressiivne ja ärritab samal moel, märgib reklaamiagentuuri Division juht Rain Pikand. Tema sõnul on aga teles võimalik reklaami teha pisut kenamini ning üleminek programmilt reklaamile on sujuvam, samuti oleme reklaamiplokkidega teles juba harjunud.
    Tegelikult oleme ju näinud ka kõiksugu kirevat veebireklaami, kuid Eesti oma keskkondades pole agressiivset reklaami seni üldse tehtud, on mõlemad reklaamispetsid nõus.
    Bänner on üks vähemmõjusaid internetis reklaamimise võimalusi. Mujal maailmas on näiteks küllalt levinud, et soovitud leheküljele minekuks pead täitma kümne küsimusega ankeedi suvalise toote kohta, toob Jõesaar näiteks.
    Jõesaare hinnangul on Hansapank olnud oma e-kommertsilahendustes väga innovaatiline, püüdes siiski tarbijat mitte ärritada. Hiljuti kasutati lahendust, kus teatud tegevuse peale käivitus vee tilkumise heli ettemängiv fail.
    Pikandi väitel ei ole iseenesest ärritavat reklaami olemas, küsimus on vastuvõtja tajus. Neti-tarbija peab aru saama, miks see reklaamkast tema ekraanile ronib.
    Pedagoogikaülikooli reklaami ja meedia osakonna juhataja Tiina Hiobi võib reklaam agresiivsena võib tunduda siis, kui tema sõnum on sisuliselt agressiivne ("Kiirusta, sest kaupa jätkub vaid esimesele 30-le!") või ta on vormistatud olemaks agressiivne ("Point ruulib!") või katkestab ta meie tähelepanuprotsesse täiesti ootamatutel hetkedel (bännerireklaam) või siis on reklaam pealetükkiv liigse kordumise tõttu (kopraonu-sündroom).
    "Agressiivsus on ilmselt korvamas ideevaesust - maailma reklaamiklassika paremikku kuuluvad reklaamid hiilgavad ikka pigem idee kui pealetükkivuse poolest," ütleb Hiob.
    Hiob lisab, et võib-olla kujundaks palju parema vastuvõtu ning hoiaku reklaam, kus kohe alguses vabandatakse, et vaataja aega ning tähelepanu oma huvides kasutatakse ning esitatakse oma sõnum viisakalt ja lühidalt ning siis tänatakse inimesi reklaamile pühendatud hetkede eest. Nimelt selline telereklaam võitis kunagi suure poolehoiu Jaapanis. Sellelt äärmuslikult näitelt võiks õppida küll.
  • Hetkel kuum
Heleri Michalski: tulevik on ülitundlike inimeste päralt, enesekehtestamine tuleb kasuks juba nüüd
20–30% inimestest on ümberringi toimuva suhtes tavapärasest märksa tähelepanelikumad ja tundlikumad, mistõttu ohustavad neid töökeskkonnas ülesõitmine ja isegi kiusamine. Vajadus niisuguste inimeste järele aga üha kasvab, kirjutab tööelu kogemusnõustaja ja kommunikatsiooniekspert Heleri Michalski.
20–30% inimestest on ümberringi toimuva suhtes tavapärasest märksa tähelepanelikumad ja tundlikumad, mistõttu ohustavad neid töökeskkonnas ülesõitmine ja isegi kiusamine. Vajadus niisuguste inimeste järele aga üha kasvab, kirjutab tööelu kogemusnõustaja ja kommunikatsiooniekspert Heleri Michalski.
Kolme ettevõtte aktsiad, millele nähakse kuni 60% hinnakasvu
Citigroupi aktsiaanalüütikud toovad välja kolm aktsiat, millele nähakse kuni 60% suurust tõusupotentsiaali.
Citigroupi aktsiaanalüütikud toovad välja kolm aktsiat, millele nähakse kuni 60% suurust tõusupotentsiaali.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Üks parimaid juhte Ivo Suursoo: Eesti juhtide nõrkus on vähene unistamine
"Eesti juhtide tugevus on see, et oleme kahe jalaga maas. Nõrkus on see, et unistame vähe," usub OIXIO Grupi juhatuse esimees Ivo Suursoo.
"Eesti juhtide tugevus on see, et oleme kahe jalaga maas. Nõrkus on see, et unistame vähe," usub OIXIO Grupi juhatuse esimees Ivo Suursoo.
Tänasest on meil Eesti Rohetehnoloogia Liit
Äripäeva raadio rohetehnoloogiasaates "Cleantech" räägime värskelt loodud Eesti Rohetehnoloogia Liidust. Liit on loodud, et ühendada, toetada ja esindada rohetehnoloogia ettevõtteid, mis tegelevad keskkonda ja kliimat säästvate toodete, teenuste ja protsesside arendamise, kaubastamise, kasutamise, rahastamise ja muul moel toetamisega.
Äripäeva raadio rohetehnoloogiasaates "Cleantech" räägime värskelt loodud Eesti Rohetehnoloogia Liidust. Liit on loodud, et ühendada, toetada ja esindada rohetehnoloogia ettevõtteid, mis tegelevad keskkonda ja kliimat säästvate toodete, teenuste ja protsesside arendamise, kaubastamise, kasutamise, rahastamise ja muul moel toetamisega.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Raadiohommikus: edukad investeeringud ja tume ravimiäri
Äripäeva raadio kolmapäevases hommikuprogrammis räägime nii eluasemeturust, logistika- ja transpordiärist, investeerimisest kui ka ravimiäri pahupoolest.
Äripäeva raadio kolmapäevases hommikuprogrammis räägime nii eluasemeturust, logistika- ja transpordiärist, investeerimisest kui ka ravimiäri pahupoolest.
Hagen Bikes jätkab uue omaniku all ja pakub kompensatsiooni
First Northi börsil noteeritud ja pankrotti läinud Hagen Bikesi tootmine jätkub uue omaniku all ja endistele investoritele pakutakse kompensatsiooni ratta soetamisel.
First Northi börsil noteeritud ja pankrotti läinud Hagen Bikesi tootmine jätkub uue omaniku all ja endistele investoritele pakutakse kompensatsiooni ratta soetamisel.