Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
SL Bussiliinide tulek koondaks 200 inimest
Tallinna linnavalitsuse poolt katkestatud SL Bussiliinide liinileping on hea uudis Tallinna Autobussikoondisele ning trammi- ja trollibussikoondisele, kes peaksid uue operaatori tulekuga muidu koondama ühtekokku ligi 200 inimest, kirjutab Eesti Päevaleht.
Tallinna Autobussikoondise (TAK) avalike suhete juht Sirje Roht sõnas, et SL Bussiliinidele opereerimisõiguse andmine tähendaks autobussikoondisele töömahu vähenemist 24 protsendi võrra. ?Kaotaksime 70-80 bussi ning peaksime koondama umbes 100 bussijuhti,? märkis Roht. ?Samas oleme me valmis oma bussiliine ka edaspidi teenindama, sest olemas on nii tehnika kui väljaõpetatud spetsialistid,? sõnas Roht.
SL Bussiliine esindava BCLO Advokaadibüroo advokaat Marko Aavik ütles, et 26. novembril toimub Tallinna halduskohtus SL Bussiliinide poolt esitatud kaebuse arutelu, milles bussifirma nõuab liinilepingu ennistamist. ?See, milline saab olema SL Bussiliinide edasine tegevus, sõltub juba kohtuotsusest,? märkis Aavik. ?Kindel on see, et SL Bussiliinid soovib Tallinnas teenust pakkuda.?
Päevalehelt tundmatust palunud Tallinna linnavalitsuse ametniku sõnul pakub SL Bussiliinid tõenäoliselt osadele töötuks jäänud bussijuhtidele ka tööd. ?Samas pole konkreetselt seda keegi välja ütelnud.?
Järgmisel aastal kavatseb TAK Rohu sõnul suunata 33 miljonit krooni busside liisingmaksete tasumiseks.
Tallinna Trammi- ja Trollibussikoondise (TTTK) finantsdirektor Priit Mälksoo hinnangul on linnavalitsuse otsus peatada SL Bussiliinide liinileping ettevõttele hea uudis.
Tema sõnul tähendaks SL Bussiliinide turule tulek umbes veerandi ulatuses trollibussiliinide väljavahetamist busside vastu. ?Kindlasti kaasneks kahe trolliliini kadumisega pileti hinna tõus teistel liinidel ning see tõus oleks päris oluline,? lausus Mälksoo.