• OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,25%6 189,67
  • DOW 300,01%44 100,94
  • Nasdaq −0,49%20 269,78
  • FTSE 1000,00%8 760,96
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,53
  • OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,25%6 189,67
  • DOW 300,01%44 100,94
  • Nasdaq −0,49%20 269,78
  • FTSE 1000,00%8 760,96
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,53
  • 09.11.01, 11:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Soome kogemused riigi brandi loomisel: Nokia alati ei aita

Soome välisministeeriumi pressi- ja meediaosakonna juhataja Yrjo Länsipuro ütles tänasel Estonian Business School`i kaubamärgikonverentsil, et imidzh on eelkõige vaataja silmades.
'Iga riigi imidzh on ikkagi vaataja silmades, seda on üsna raske uurida. Kõiki faktoreid ei saa riik ise mõjutada, ühe riigi imidzh on erinevate riikide ja inimeste jaoks erinevad,' ütles Yrjo Länsipuro.
'Pikas perspektiivis ei saa riigi imidzh olla tegelikkusest parem, kõiki inimesi ei saa kaua aega petta,' rääkis Länsipuro. 'Kui Soomes tehtud uuringute järgi tuli välja, et meie jaoks on oluline Venemaa naabrus, siis USAs tehtud küsitlustest selgus, et Soomet nimetatakse ikkagi Skandinaavia osaks, naabrust Venemaaga nimetas mõni protsent vastanutest.'
Nokiat nimetati Länsipuro sõnul Jaapani firmaks, vaid kolm protsenti teadsid, et ta on Soome oma. Samal ajal on Nokia üks kõige kallimatest USA brandidest ja ikkagi ei ole kerge panna inimesi aru saama, et Nokia tuleb Soomest,' tunnistas Länsipuro.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 16 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele