• OMX Baltic−0,29%292,92
  • OMX Riga−0,64%910,22
  • OMX Tallinn−0,04%1 960,41
  • OMX Vilnius−0,35%1 229,49
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,27%9 233,13
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,47
  • OMX Baltic−0,29%292,92
  • OMX Riga−0,64%910,22
  • OMX Tallinn−0,04%1 960,41
  • OMX Vilnius−0,35%1 229,49
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,27%9 233,13
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,47
  • 21.11.01, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Head teed pidi valima

Teede- ja sideminister Toivo Jürgenson kirjeldab värskes Luubis pööraseid teedeehitustöid, mis järgmisel aastal lahti lähevad. Ehitusmahud kahekordistuvad. ?Kui korralikku teed pole, ei saa rääkida elu arengust külas,? ütleb ta. Kas siis eelmistel aastatel teid vaja polnudki?. Ent Jürgenson on kaval mees ja lööb kaks kärbest ühe hoobiga. Teed valmivad 2002 ja 2003. Mõlemad on valimisteaastad. Rahvas saab head teed, mida pidi valima sõita, ja tal on kindlasi valimisjaoskonnas värskelt meeles, kes need teed lasi teha.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele