Tänasest müügil oleva sõiduki baasmudeli hind algab 1 034 000 kroonist ja on saadaval kahes variandis: 735 ja 745, ehk 3,6-liitrise (272 hj) ja 4,4-liitrise (333 hj) mootoriga. Mõistagi ei ole uued tehnoloogilised lahendused odavad, mistõttu ulatus ühe eile esitletud auto lõpphind koos kõikvõimalike lisavarustusega 1,7 miljoni kroonini.
Sellele vaatamata on Eestis sõlmitud sellele autole juba 11 ostu-müügilepingut, ehkki autot ennast ei olnud tellijad näinudki. Igatahes igav neil inimestel ei hakka, sest kõiki tehnoloogilisi lahendusi ei tea veel BMW müüjad isegi ning autot uurides leiab iga kord jälle midagi uut. Auto käsiraamat on 286 lk paks ja ainuüksi elektroonilise seisupiduri võimalustele on pühendatud 5 lehekülge. Kõige huvipakkuvam uuendus on kahtlemata iDrive-süsteem, ehk süsteem, mille arvutihiire sarnase nupu alla on toodud auto 700 funktsioonist 680. Samuti on autos WAP internetiühendus, maailmas esmakordselt kasutatav 6käiguline automaatkäigukast, võimalus juhtida raadiot, telefoni jms hääle abil jne, jne.
Jeeni kurss kukkus dollarisse värske, 38 aasta madalaima tasemeni. Viimati kauples jeen nii nõrgal tasemel 1986. aastal. Riigis on alanud valuutakriis, mis on just praegu hoogu kogumas ning paneb valitsuse ja keskpanga väga raskete otsuste ette.