• OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,37%44 932,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,62
  • OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,37%44 932,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,62
  • 03.12.01, 10:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kütuse kehva kvaliteedi tõttu ei saa diiselautod ülevaatuseltt läbi

Tallinnas, hotellis Olümpia toimuval kütusekvaliteedi seminaril ütles AS Fakto Mustamäe auto juhataja Aimar Lukk, et diislikütuse madal tsetaaniarv ja tahma teket soodustav kütuse koostis ei luba ka uutel (veo)autodel tehnilist ülevaatust läbida.
Veel nimetas Lukk diislikütuse probleemidena määrimisomaduste puudumist ning kõrget happesust, mis rikub autode toiteseadmeid.
Võimalike käivitumisprobleemidena nimetas Lukk madalat tsetaaniarvu ning seda,Žet kütus ei voola torustikes või kütus ei voola läbi filtri.
Bensiini- ehk nn ottomootorite käivitumisprobleemide aluseks loeb Lukk bensiini kehvi aurustumisomadusi ning mittepõlenud komponentide ladestumist süüteküünaldele.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele