• OMX Baltic0,51%294,23
  • OMX Riga0,26%910,79
  • OMX Tallinn0,23%1 911,57
  • OMX Vilnius0,43%1 267,66
  • S&P 500−0,63%6 629,07
  • DOW 30−0,65%45 952,24
  • Nasdaq −0,47%22 562,54
  • FTSE 1000,12%9 436,09
  • Nikkei 225−1,34%47 629,22
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,29
  • OMX Baltic0,51%294,23
  • OMX Riga0,26%910,79
  • OMX Tallinn0,23%1 911,57
  • OMX Vilnius0,43%1 267,66
  • S&P 500−0,63%6 629,07
  • DOW 30−0,65%45 952,24
  • Nasdaq −0,47%22 562,54
  • FTSE 1000,12%9 436,09
  • Nikkei 225−1,34%47 629,22
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,29
  • 03.12.01, 10:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kütuse kehva kvaliteedi tõttu ei saa diiselautod ülevaatuseltt läbi

Tallinnas, hotellis Olümpia toimuval kütusekvaliteedi seminaril ütles AS Fakto Mustamäe auto juhataja Aimar Lukk, et diislikütuse madal tsetaaniarv ja tahma teket soodustav kütuse koostis ei luba ka uutel (veo)autodel tehnilist ülevaatust läbida.
Veel nimetas Lukk diislikütuse probleemidena määrimisomaduste puudumist ning kõrget happesust, mis rikub autode toiteseadmeid.
Võimalike käivitumisprobleemidena nimetas Lukk madalat tsetaaniarvu ning seda,Žet kütus ei voola torustikes või kütus ei voola läbi filtri.
Bensiini- ehk nn ottomootorite käivitumisprobleemide aluseks loeb Lukk bensiini kehvi aurustumisomadusi ning mittepõlenud komponentide ladestumist süüteküünaldele.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele