Hoolimata eilsest halduskohtu otsusest, mille järgi oli Eesti Telefoni mullune hinnatõus seaduslik, leiab konkurentsiamet, et firma rikkus konkurentsiseadust, ja kaebab kohtuotsuse tõenäoliselt edasi, kirjutab Postimees.
?Ilmselt teeme seda, sest meie meelest oli Eesti Telefoni hinnatõus põhjendamatu ehk olulise turujõuga ettevõte niimoodi käituda ei tohiks,? rääkis Aini Proos.
Konkurentsiamet tegi mullu 24. aprillil ehk kolm nädalat pärast Eesti Telefoni kohalike kõnede hüppelist hinnatõusu telefonifirmale ettekirjutuse kõnetariifide alandamiseks põhjendusega, et kasumis turgu valitsev ettevõte otsustas lühikese aja jooksul taas hüppeliselt teenuste hindasid tõsta. Konkurentsiameti hinnangul oleks telefonikõne minutihinnad pidanud olema 4-5 senti praegustest madalamad.
?Kui lõplikuks kohtuotsuseks jääb tänane (eilne ? toim.) otsus, siis tuleb hakata küll konkurentsiseadust ringi kirjutama, sest sellist üldist turule tehtavat kahju pole sel juhul üldse võimalik konkurentsiseaduse alusel takistada,? rääkis Proos.
Halduskohus kohustas eile konkurentsiametit kandma ka Eesti Telefoni kohtukulud summas 452 000 krooni, konkurentsiameti enda kulud ulatusid 100 000 kroonini.
Eesti Telefoni kohtukulud tulenesid Eesti Telefoni meediasuhete juhi Ain Parmase sõnul advokaadibüroo Raidla Partnerid õigusabist.
Seotud lood
Akadeemiline haridus peab käima käsikäes ettevõtliku mõtteviisi, loovuse ja digipädevustega, usub EBS Gümnaasiumi direktor Kersti Uudla.