Boeingu aktsia edasine käekäik tundub olevat hetkel väga seotud usalduse taastumisega lennutranspordi vastu.
Ettevõtte enda nägemus tsiviillennukite tootmise osas selleks ja järgmiseks aastaks on üpris kehv, kuid ülejäänud segmentide tugevuse tõttu ei maksa karta, et Boeing kahjumisse kukkuks. Lisaks lennutranspordi mahtude langusele morjendab ettevõtte olukorda ka see, et möödunud aastal napsas USA ja Briti uut tüüpi hävituslennukite tootmise lepingu Boeingu eest ära konkurent Lockheed Martin. Lepingu maksumus oli aga 200 mld dollarit. Veidi võib end lohutada sellega, et USA patriotislik meel ja terrorivastane võitlus laseb vaevalt, et Boeingu militaarlennukite divisjonil kärbuda. USA aga ongi just riik, millest ettevõtte heaolu sõltub, kuna ta annab kaks kolmandikku ettevõtte tulubaasist.
Tänu kulude kokkuhoiule võib loota, et ettevõtte suudab kuidagi ehk hoida kasumlikkust kuid langev käive eriti veel aktsiat ostma ei kisu.
Seotud lood
Aastal 2017 esimese suurema bitcoini buumi ajal, mida juhtiv majandusmeedia aktiivselt kajastas, väljendasid paljud professionaalsed investorid ja finantsettevõtete juhid krüptovarade tuleviku suhtes tõsist skeptilisust. J.P. Morgani (JPM) juht Jamie Dimon pidas krüptovaluutatehinguid pettuseks ja ütles, et vallandab iga ettevõtte töötaja, kes selle nimel bitcoinidega kaupleb. Kongressi kuulamistel nimetas Dimon krüptoraha tokeneid "detsentraliseeritud püramiidskeemideks" ja soovitas valitsusel nendega seotud tehingud keelata.