Kuigi GPRS andmeside on Radiolinja võrgus olnud võimalik juba eelmise aasta novembrist, on Radiolinja Eesti AS tegevdirektori Sami Seppäneni sõnul on avaliku testimise eesmärk kontrollida teenuse kvaliteeti ja stabiilsust erinevates Eesti osades, erinevates tingimustes ja erinevatel aegadel ning saada nii tagasisidet teenuse toimivuse kohta.
Mingeid piiranguid testimisel ei seata, vajalik on vaid olemine Radiolinja kliendiks ning GPRS andmesidet võimaldava telefoni olemasolu. Firma soovitab ise andmesidet testida erinevates olukordades, kellaaegadel ja kohtades.
Testide tulemuste kohta saab anda tagasisidet Radiolinja koduleheküljel internetis, aadressil
http://www.radiolinja.ee/gprs/index.asp . Konstruktiivse tagasiside korral saavad selle andjad peale testi lõppu oma kõnepaketti kasutada kaks kuud ilma kuumaksuta. Soodustus ei kehti Freetime paketi puhul. Teenuse aktiveerimiseks peab klient end registreerima internetis aadressil
http://www.radiolinja.ee/gprs/index.asp , teenus aktiveeritakse 24 tunni jooksul. GPRS-I testimiseks vajalikud seadistused leiab samuti Radiolinja koduleheküljelt ning saab tellida SMS-iga numbrilt 15300. GPRS seadistuste jaoks tuleb saata akronüüm ?gprs?, GPRS WAP-I jaoks ?gprs wap? ning WAP-I seadistuste jaoks ?wap?.
Testimise ajal on teenus kasutajatele tasuta, kuid alates 10.märtsist muutub teenus tasuliseks vastavalt Radiolinka Eesti hinnakirjale. Kui inimene ei soovi teenust kasutada, võib ta selle deaktiveerida, helistades klienditeeninduse numbril 156.
Esimesena alustas Eestis GPRS andmeside teenuse pakkumist EMT, Tele2 sellist võimalust veel ei paku.
GPRS ehk pakettraadioside on tehnoloogia, mis võimaldab mobiilsidevõrkudes kiiret andmesidet. GSM-standardiga võrreldes on ühenduse kiirus enam kui kümnekordne.
Seotud lood
Olen veendunud, et tehisintellekt (AI) on saamas meie elu lahutamatuks osaks, kuigi selle juurutamine ja kasutuselevõtt võib võtta kauem aega, kui paljud eeldavad. Oleme juba näinud, kuidas AI suudab tõhusalt lahendada äärmiselt keerukaid ülesandeid. Samas on see tehnoloogia veel üsna kaugel täielikust äriprotsessidesse integreerimisest, mis nõuab põhjalikku tööd ja aega.