• OMX Baltic−0,4%293,56
  • OMX Riga−0,2%914,93
  • OMX Tallinn−0,39%1 970,67
  • OMX Vilnius−0,03%1 232,61
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,22%9 256,9
  • Nikkei 2250,3%44 902,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%97,79
  • OMX Baltic−0,4%293,56
  • OMX Riga−0,2%914,93
  • OMX Tallinn−0,39%1 970,67
  • OMX Vilnius−0,03%1 232,61
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,22%9 256,9
  • Nikkei 2250,3%44 902,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%97,79
  • 05.03.02, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Esimene laevaliin Eestist Norrasse

Varem püsiühendust Eesti ja Lääne-Norra sadamate vahel polnud.
Baltic Line?i esindaja Eestis, Maritime Cargo Logistics Eesti OÜ tegevdirektor Aare Kaarma sõnas, et laev hakkab Tallinna kesksadamast väljuma kaks korda kuus, veosemahtude suurenemisel igal nädalal.
Tegu on multifunktsionaalse laevaga, mis võtab peale raskemad ja suuremad kaubad, nagu konteinerid, ja laeva trümmis saab ka kergemad ning mõõtudelt väiksemad asjad teele panna. ?Nii on võimalik saata kas või üks alus korraga,? sõnas Kaarma.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Liin läbib Lääne-Norra, Soome ja Eesti sadamaid.
Autor: ÄP

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele