Veebruari uute sõiduautode müük oli võrreldes jaanuariga märksa tagasihoidlikum. Ühtekokku müüsid meie automüüjad Eestisse 912 uut sõiduautot, mis on tervelt 145 autot vähem kui aasta esimesel kuul. Taas oli 119 autoga müüduim automark Peugeot, millele järgnes Toyota 99 autoga. Viimase seas on mõistagi suurim osakaal uuel Corollal ning mullu edukalt müünud Volkswagen on langenud aasta kokkuvõttes juba Peugeot, Toyota ja Mazda järel neljandale kohale. Tõsi küll, Mazda edu seisneb eeskätt jaanuarikuu suures müüginumbris, veebruaris jäi ta juba Volkswagenile 10 autoga alla. Samas on aga kohe Volkswageni järel Citroen ja Nissan, millest igaüks müünud vastavalt vaid ühe auto vähem kui temast koha võrra eespool olija. Suurima tõusu tegid veebruaris keskmisest kallimad automargid Audi ja Volvo. Kokku kasvas müük vaid tosinal automargil, ülejäänud jäid sedapuhku langejate poolele. Viimaste seas on üks suuremaid kukkujaid Skoda, mis müüs veebruaris vaid 4 autot: 3 Fabiat ja 1 Octavia. Loodetavasti on see nähtus ajutine, sest Motorexiks on Skodal pakkuda uue mudelina Skoda Superb, mis oma põhiolemuselt on juba sarnane Volkswagen Passatile. Müüduim auto oli veebruaris taas peugeot 307, millele järgnes Nissan Almera, talle omakorda Peugeot 206. Ja ehkki nii uus Toyota Corolla kui Nissan Almera on eestlastele väga hästi peale läinud, ei ole Peugeot müügiedule veel niipea langust oodata. Uus 307 SW on väljas juba Motorexil ja sellest autost tõotab kujuneda vägagi tõsine konkurent mahtuniversaalide turul.